Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mayıs '13

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sevmedin

Sevmedin
 

tears from heart...


Bir tek an yahu… Sadece bir tek an sev istedim beni… Ve geri kalan tüm yıllarını ömrünün ver başkalarına… Ama beni yalnız bir an sev istedim…

Dünyalar sevse beni yetmiyordu, yürüdüğüm yol sensiz olduğu için beni bir yere götürmüyordu, aynadaki zavallı suretim, görmek istemediğim bir surattan başka bir şey ifade etmiyordu… Kaç kez ağladım, kaç kez kayboldum aynalarda senin olmayan ruhsuz gözlerimin içinde, bilemezsin…

Belki inanmadın, belki anlamadın ama yetecekti bana o tek bir an. Ben o küçücük sevgiyi koyup başucuna bütün ömrümün, zifiri gecelerde kendime ışık yapacaktım… Ben bir ömür ona sarılacaktım… Dünyalar içinde tek dünyam olacaktı o tek an… 

Bir tek an sev istedim beni sadece bir tek an,

Ve sonra nefret et istersen, istersen unut…

Sevmedin…

Görmedin bile… 

 
Toplam blog
: 160
: 2717
Kayıt tarihi
: 16.04.09
 
 

Öykü Şiir Deneme ..