Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Aralık '09

 
Kategori
Deneme
 

Sevmek Böyle Bir Şey

Sevmek böyle bir şey sanırım...
Öğreniyorum artık ben de
Gözüm aydın mı değil mi?
Bilemem belki de...
Yaşanan en büyük mutluluğumun karışımısın sen...
Bulaştığın herkesi perişan eden,
Derin izler bırakan,
Gözle görülmeyen, bakışlarda ve kalplerde hissedilen....
Belki de sigara gibi etkisini sonradan sonraya hissettiren...
Bitirdiğini sandığın ama seni bitiren....
Hayal ile gerçek arasında kalan...
Ama hiç gerçekleşmeyen...
Sevmek sen nasıl bir şeysin?
Öğreniyorum dedim ya belki?
Gündüzle geceyi eşleştiren
Nefretle sevmeyi birleştiren...
Şarkıları dinlettiren...
İsyanlara kuçak açan...
Bir anda çoşan...
Bazen masum bir çoçuk...
Bazen akan deli bir kan...
Sevmek nasıl birşeysin...
Yemekteki tuz gibi...
Dolaptaki buz gibi...
Sevmek sen şeker...
Hayattaki bir nefes gibi...
Cana can katan....
Candan can alan...
Sevmek sen nasıl birşeysin?
Öğneniyorum dedim ya belki?

 

 
Toplam blog
: 227
: 543
Kayıt tarihi
: 16.01.08
 
 

Fazla söyleyecek bir şey yok herkes gibiyim. Artık... Bazı acılar faydalıdır. Önce üzer, sonra he..