Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

26 Eylül '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sevmek isterdim amcamı

Sevmek isterdim amcamı
 

Amcalar, cogunlukla, kendi cocuklari ile cok mesgul olduklarindan, yegenlerini unuturlar!... Bir turlu bilemezler, kimlerin gizli kahramanlari olduklarini? Anlayamazlar. Hara-gura ile cok mesgullerdir. Kendi aile sorunlari kendilerine yetiyordur. Bir karis otesinde ne olur biter, goremezler.

Siz 'O' amcalardan degilseniz, size sozumuz yok...

Ben bugun size;

Amcalarinin "bedos' dedikleri, kucuk bir kizin gozunde ki iki kahraman amcayi anlatayim istedim:

Bedir ve Bahir...

***

Bedir; yegeni 'Bedos' un gozunde yerinin ne oldugunu hic bilemedi.

Hic duymadi Gaye'nin gururla;

- "Ben polis ailesinden gelirim,"

dedigini.

Bedir Amca emekli Komserdi.

Vefat ettigini vefatindan bir yil sonra duyduk.

***

Kucuk kiz;

Fatih Hirkai Serif Ilkokulu'nda ogrenci.

Ogretmeni Melek Hanim 23 Nisan Bayrami icin kendisinden 'Kirmizi Puantiyeli' bir elbise istiyor.

Elbiseyi alacak para yok...

Duyuyor genc amca.

Ceviriyor kapinin onunden gecen eskiciyi. Gosteriyor yeni diktirdigi caketini:

- Kac para verirsin bu cakete?

Yep yeni caketi goren eskici sasiriyor. Basliyor kem-kum etmeye.

- Kisa kes, diyor, genc adam. Kisa kes. Kac para?

***

Kucuk Bedos;

Hirkai Serif Ilkokulu'nu temsilen,

Amca Bahir'in aldigi Kirmizi Puantiyeli elbisesini giyiyor bayramda.

***

Bugun;

Oradan buradan konustuk.

Kahraman Amcayi andik.

***

Bahir Erbag.

Biraz kilo almis.

Agzinda bir-iki disi eksilmis.

Sag ve sihhatli.

Istanbul'da yasar.

***

Istedik ki;

Fatih'te ki kucuk kizin gonlundeki kahramanin kim oldugunu 'O' da bilsin...

 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..