Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

03 Eylül '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sevmek istiyorum!...

Yüreğim kadar sevmek istiyorum!

***

''Allah'ın yüce adaletine güvenim tam'' olarak, sevmek istiyorum!

Öleceğimi bile, bile, ama hiç ölmeyecekmişim gibi sevmek istiyorum!

Dünyada hiç yalan yokmuşçasına, hep doğrular varmışçasına sevmek istiyorum!
Sevme sevgimden asla, vazgeçmeden sevmek istiyorum!
Dünyanın sevgi üzerine kurulduğunu var sayarak sevmek istiyorum!
Aldatma, aldatılma ve kaybetme endişesi olmadan, sevmek istiyorum!
Sevginin sonsuz gücüne inanarak sevmek istiyorum!
Sevginin ellerine ve ayaklarına kapanarak sevmek istiyorum!

Sevgisizlik korkusunu pas geçerek, kalbimi ''dağ gibi'' bir kalbe yaslayarak, ölmek istiyorum!

Şimdi!

Bir ''CAN'' kenarına ilişmiş, hayatımın akışını izliyorum...

Sabiha Rana

http://www.yazarport.com/yazar.aspx?yazar=1219

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..