Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Nisan '13

 
Kategori
Şiir
 

Sevmek İstiyorum sevgili

Sevmek İstiyorum sevgili
 

Kalmak istiyorum yanında sevgili...
Tutmak istiyorum ellerinden...
Ölüm bile ayıramaz bu elleri demek istiyorum;
Öpmek istiyorum kanayab yerini, iyileştirmek istiyorum
hayata olan kinini...
Affetmem, demek yerine
affetmeni istiyorum sevgili.

Bakmak istiyorum gözlerine, kaçırma sen onları
Ben seyrederim, bıkmam onlardan...

Başka koku sürme tenine, senin kokun yeter sevene sevgili.

Yani kısacası, yanında kalmak istiyorum sevgili...
Ölüm bile ayıramaz demeden, tutmak istiyorum ellerinden.

30.03.2012
Pelin ERGÜL

 
Toplam blog
: 53
: 633
Kayıt tarihi
: 25.01.13
 
 

Eski bir romanın yırtılmış sayfasındaki cesur kadınım, özgürlüğün düşüncelerde sınırsızlık olduğu..