Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Kasım '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Sevmek mi güzel sevilmek mi?

Sevmek mi güzel sevilmek mi?
 

Çık içinden çıkabilirsen...


Bugün yine kendimi ödüllendirmek istedim. gidip bir kitap satın aldım hiç aklımda yokken. Aslında kendime kitap hediye etmem pek de sürpriz değildi çünkü okumayı çok severim. Her neyse, kitabın adı "Kendi Kutupyıldızını Bul" yazarı ise Nüvide Gültunca Tulgar. Kitabı karıştırıken sevmek üzerine küçük bir yazıya rastladım ve sizinle paylaşmak istedim. Bugünlerde biraz duygusal mıyım ne?

Sacha Guitry’ye “Dünyada en güzel şey nedir?” diye sormuşlar.

O da “Sevmek” demiş.

Peki ondan sonra demişler, “Sevilmek” demiş.

“Neden sevmek sevilmekten daha güzel?” dediklerinde ise Guitry şöyle cevap vermiş: “İnsan, sevdiğine sevildiğinden daha çok emindir de ondan...”

 
Toplam blog
: 38
: 4648
Kayıt tarihi
: 03.11.07
 
 

Çok okurum… Bazen kendi çapımda yazılar karalarım, kendim de beğenmem ama olduğu kadar, napiyim… ..