Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Kasım '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sevmek yetmez yaşamak gerek

Biten her ilişkinin ardından bazen acı çekilir, bazense ohhhh çekilir. Değiştiktir insanın duyguları ikinci buluşmada seviyorum diyebilir hatta bunu abartıp görmeden de seviyorum diyenler vardır. Sevgi bu kadar kolay mı? Peki bir dakikada sevip bir saniyede unutur mu? İnsan sevdiğini. Genel erkeklerdir bu anlattığımı yapan, çok basittir sevgileri bitirmekse bir o kadar daha kolaydır onlar için...

Aslında kadın erkek diye ayırmak yanlıştır. Sevmeyi bilen bilmeyen diye ayırmak gerekir. Sevgi o kadar da kolay değildir aslında taksimden istiklale kadar yürüyerek bitmez sevgi an gelir yıllarca ağlarsın , an gelir bir çift göz için öbür boyu yanarsın.

Sevgi nedir diye sorsalar kimseye göre aynı değildir. Kimine göre bir yemektir kimine göre bir ömürdür ama aslında bana göre ise yaşamak ve yaşatmaktır. Seviyorsan dünya güzel seviliyorsan dünya özel, hem sevip hem seviliyorsan ise işte o zaman özel olan sensin.

Umarım şu anda dünyada ki herkes içindeki kalbimdeki kimi seviyorsa ona kavuşur inşallah..............

 
Toplam blog
: 10
: 944
Kayıt tarihi
: 21.10.08
 
 

Ben 1982 İstanbul doğumluyum. Muhasebeciyim. Hayatı seviyorum ve sevdiklerimi paylaşıyorum. ..