Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mart '10

 
Kategori
Şiir
 

Sevmek

Sevmek
 

mesela dedik


Bahçeye indim..
(Kahrolmayayım ben,
sabahleyin bahçeye inişte
geceleyin verandaya çıkışta
bir şiir geliyor aklıma niyeyse,
tabii şiir denirse.
Bu garibe de şair denemeyeceği gibi.
E, yazmayınca da nasıl duyuracaksın,
böyledir sevmek diye.
Kusura bakmayın iştee.)

Nerede kalmıştık, ha! bahçeye indim,
beyaz, melek gibi, bir erik çiçeği..
arı hazretleri dalmış koynuna çiçeğin,
çalışıyor muu.. seviyor muu.. ne bileyim ben,
herhalde iki güzellik de var ki, bal çıkıyor bu işten

Ve arı ayrıldı çiçekten, vızz.. gitti..
her neredeyse yurdu..
yaklaşıp yakından iyice inceledim çiçeği..
en küçükk bir hasar yok.. aklımm durdu
yine bembeyaaz.. yine meleek.. öylece

Neresi olursa olsun..
girip çıktığım yerlerde garibim de böyledir işte..
böyle çalışırım, böyle severim,
böyle ayrılır bırakırım çiçeğimi
hasarsız, zararsız, çiziksiz..

Hem de üstüne üstlük,
öyle arı kazanova'sı gibi çiçekten çiçeğe konmadan severim
ve asla namertlik yapmam, of derse o an bitsin..
Öyle bir delikanlıyımdır ki sormayın gitsin.

Be adam ayrılmak niye, kır dizini otur işte
sevdiğinin gölgesinde, eteğinin postunda..
Denir ise, derim ki;

Amanın dostlaar, korkarım bir gün;
diye ki meselaa;
- Öp bakim şunu.. öp, öp.. hııı! seni gidi senii..
- Neyi Sultanım?, daha neresi kaldı..
- Eteğimi, eteğimi..

- Ha?

Hah hah haaa..
ne biçim bir şiir değil mi...

 
Toplam blog
: 59
: 712
Kayıt tarihi
: 08.04.07
 
 

Acıkınca okurum.. Okudukça yazarım.. Susayınca dinlerim.. Dinledikçe susarım.. Okurum yazarım din..