Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ağustos '15

 
Kategori
İlişkiler
 

Sevmek

Sevmek
 

görsel netten alıntı


Her sabah denize yürüdüğüm parkın girişindeki büyük çınarın altında kuytu bir köşede, bir bayan ve bey oturup sarılıp koklaşıp öpüşüyorlar. Bey tahminen 60 yaşlarında saçları sakalları, elleri kırışmış. Eski bir motosikletle geliyor. Bayan 45 yaşlarında esmer güzel sayılmaz. Her gün gizli saklı,  kuytu ve aynı yerde seviştiklerine göre yasak bir aşk yaşadıkları her hallerinden belli. Zira evli normal çiftler kolay, kolay sokaklarda hele hele kuytu köşelerde öpüşüp koklaşmazlar, istisnalar ayrı. Bayan ayrıldıktan sonra parkın bitişiğindeki otele giriyor, orada çalışıyor galiba, çünkü her gün aynı giriş. Bey de motoruna atlayıp ters istikamete ilerliyor.

Denize giderken mecburen önlerinden geçiliyor, bazen sabah erken saatte olmuyorlar dönüş saatim olan 7.30 rastlıyorum, mecburen günaydın diyorum onlar da karşılık veriyorlar. Sarmaş dolaş öpüşürken bir şey söylemeden çabucak önlerinden geçip gidiyorum.

Yine bir gün aynı yerde oturmuş sigara içiyorlardı, günaydın dedim ve aşağıdaki şiiri okudum bitirince de “sigara içmek yok, hem doğayı kirletiyor hem de kendinize zarar veriyorsunuz.” Deyince: “Ah hanımefendi haklısınız bir bırakabilsek, ayrıca şiiriniz çok güzel, tam bize göre  teşekkür ederiz.” Dediler.

 

Sevmek ne güzel bir duygu

Sevmek ne güzel diyerek

İyi etmiş de Allah, insanlara bir kalp vermiş

Yoksa iki kere iki dört eden

Şu dünyada yaşamak bir felaketmiş.

Ah sevgilim ah hayır ve şer

Ah günah ve sevapların kâinatı,

Senin sevginde senin kalbinde

Bulmak hayatı.

Daima güzeldir ilkler

En güzel anlar ki bu anlar

Bir daha geri gelmeyecekler.

NAHİDE ÇELEBİ

 

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..