Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ocak '12

 
Kategori
Deneme
 

Sevmekten kim usanır?

Sevmekten kim usanır?
 

Yüreğimizin en derinliklerine inip baksak neler görürürz acaba? Hiç birini sevmemeyi denedik mi? Ben bunu sevmeyeceğim kalbime iyi gelmiyor diye..

Yıllar geçiyor belki de  yeni aşklar tanıyoruz ya da bi yürekte esir kalıyoruz ama sevmekten bıkmıyoruz.. Usanıp ben sevmiyorum demiyoruz..

Zaman geçiyor eskinin üstüne yenisi gelip kalıcı olmaya çalışıyoruz, biz tüm kırıklara kırgınlıklara ragmen hala sevebilme üstünlüğünü gösteriyoruz, başka yüreklere başka tenlere.

Üstün darbeler alıyor bedenimiz değil yüreklerimiz, her defasında kırılıyor, paramparça oluyor ama hala banamısın demiyor değil mi?

Bizim görmediğimiz kırıklar çıkıyor ortaya, göremiyoruz çünkü yüreğimizin en derinlerine inmediğimiz için bilmiyoruz aşkın bizde nasıl ince bir acı bıraktığını.. Sadece sevmekten usanmıyoruz hep sevmek özlemek sadık olmak ile kalıyoruz.. Bizce böyle olması gerekirken bir de bakıyoruz umduğumuz taş başımızı çoktan yarmış, yüreğimizden gitmese de hayatımızdan çekip gitmiş.. Ne ben gidiyorum diye haber vermiş ya da kendine iyi bak demiş, sadece gitmiş ve biz hala usanmadan sevmişiz ..

Usulca dinlediniz mi peki Müzeyyen Senar’dan sevmekten kim usanırı.. Ne de güzel söylüyor sevenle oyun olmaz diye.. Bu şarkıyı dinleyince uzaklara dalıp gitmeyen yoktur sanırım..Uzaklara ister istemez baka kalıyor insan, kaç kere yemin ettiklerimiz geliyor aklımıza, kaç kere yüreğimize yenildiğimiz,onsuz olamadığımızı anladığımız heranda anda biraz daha düşünme fırsatını bulamıyoruz, çünkü çoktan kapılmış oluyoruz..

İstersen yüzümü güldür, istersen ağlat beni, bin gecenin koynunda bir geceye at beni.. Kaç kere yemin ettim, kaç gönüle de girdim, sensiz yapamıyorum, bak  yine geri geldim..

Hadi siz söyleyin..
Onca olan şeylere ragmen kim sevmekten usandı, kim bıraktı içindeki aşkı, yüreğinin vazgeçilmez en kıymetlisini?

Müzeyyen Senar’dan dinleyin bir sevmekten kim usanırı (?)

Sonra kararınızı verin,

bir iç çekip diyeceksiniz …

Sevmekten Kim Usanır??


 

 
Toplam blog
: 195
: 932
Kayıt tarihi
: 09.01.12
 
 

Ben kimim ne yaparım? Aklıma düşeni yazar, gördüğüm kareyi ölümsüzleştirmek isterim. Kulağıma tak..