Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mayıs '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Sevmenin dozu yoktur, tanımı da

Sevmenin dozu yoktur, tanımı da
 

Boyun bükmeyen sevgilere....


"Hangi dizileri izlersiniz?" sorusuna , ne yazıktır, pek cevabım yok benim.
İzlediğim, bir iki gülmece dizi var o kadar. İzleyeceğim dizide sıkıntı görmeyi sevmiyorum.

Üstelik, diziler iyice birbirine benzemeye başladı. Başlayan bir diziye bakıyorum ,
onbeş dakika sonra konular birbirine benzemeye başlıyor. Üstelik,
ne gariptir ki üst üste 3 yada 4 bölüm izlemeseniz de konuyu kaçırmış olmuyorsunuz.

Belki iki soru sorup , alacağınız cevap ile konuyu yakalamış oluyorsunuz.

O zaman onca emeğe ne gerek var. Onca masrafa.

Tabi ki sorgulan bişiler de var.

Sevgi nedir, kim daha çok sever. Kim en fedakar, kadın ne yapar, erkek nasıl davranır?

''Böyle düşünürken aklıma gelenleri paylaşmak istedim.''

Sevmek mi dediniz?

Böylesi sevmenin tanımını bulamadım.

Örneğini hiç duymadım.

Ya da en fazla kim severmiş.

Az mı, çok mu tartamadım

En çok kim özler,

Kim anımsar.

Bilemedim.

Yine de özgürlüğün gibiyse sevmelerin.

Sev tabi.

Nasıl istersen öyle sev

Ama inanma masallara.

Ya da şiirlere,

Çünkü,

Erkek daha çok severse,

Kadın ay olur,

Güneş olur .

Kadın çok severse, erkek korkar,

Erkek korkarsa, başını eğer.

Üstelik,

Bir erkeğin gözyaşları yoktur.

Akarsa şayet, o zaman korkarım ondan.

O zaman Tanrı da içlenir.

Ve.

Bir Tanrı , bir de ağlayan erkek ,

Ne isterse olur.

Ne isterse yaşanır.

Yaşatır.

Sevgilerimle.

 
Toplam blog
: 141
: 1767
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Önce anneyim, sonra eş, abla ve annemin kızıyım. Elbette yazmayı ve okumayı seven biriyim. Emekliliğ..