Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '19

 
Kategori
Şiir
 

Sevmeye Engel Sevenler

Seni sevmek istiyorum
seni sevenler beni ürkütüyor
seni sevenlerden sana yanaşamıyorum
sevgileri de kendileri gibi hoyratça
sevenlerine bakarak sana dua ediyorum.
senin sevdiklerinden başkasına ihtiyacın yok
seven olarak değil
seni sineklerin sevgisi ile eşdeğer bir sevgiyle seviyorlar
tanıyorum onları hoş sen de tanıyorsun
bu bir genel geçer dünya kuralı…

Hâlbuki sevenlerin yokken ben seni severdim
insan olmasan da fark etmezdi
bir çalı olsan fundalıkta,
ağu olsan yaylada sarı çiçekli
kuş olsan ağaç dalında göğsü benekli
kedi olsan soğuk bir kış gününde bir köşede büzüşen ağlamaklı
yine de severdim, sevebilirdim seni
fark etmezdi yani…

Baba nasihati,  ata yadigârı bu sevgi
Zarar vermeyene asla zarar verme derdi cennet mekan...

 

 
Toplam blog
: 2271
: 163
Kayıt tarihi
: 15.10.14
 
 

Bugünün doğrusu yarının eğrisi, dost görünenler düşman ve herşey aslında zıddı olabilir. Büyük ih..