Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Şubat '08

 
Kategori
Şiir
 

Sevmeyi bilmedin..

Sevmeyi bilmedin..
 

Bir sabah açacaksın gözlerini
yanında ben yokum.
Bir mektubun ucunda sevdam asılı
çok uzaklara gideceğim.
Dudaklarında, dudaklarımın buruk tadı
Saçlarının arasında parmaklarım
Ve rujumun izi olan
bir bardak kalacak benden geriye.
Titreyen mumların ışığında
Bir kaç kaçamak saat sunduğun hoşça saatlerin
Mutluluk olmadığını anlayacaksın
bensiz günlerinde.
Yalanlarına inanmış gözükmemin
aptallığımdan olmadığını anlayacaksın.
Tutunamayacaksın hatıralara
Yüreğimde zincire vurdum herbirini.
Sen, benden sonra da aşık olduğunu zannedeceksin
Heyecandan yine ellerin titreyecek
Yine gözlerde bir umut arayacaksın geleceğe dair,
Hep birdaha ki sefere ertelenecek yalnızlığın.
Ben olmayacağım.

Nur Zeynep

 
Toplam blog
: 347
: 1365
Kayıt tarihi
: 31.10.07
 
 

İstanbul 25 Temmuz : /… İşletme tahsil ettim. Özel ilgi alanım olduğu için 2 yıl Psikoloji okudum..