Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Eylül '11

 
Kategori
Şiir
 

Sevmiştim seni...

Sevmiştim seni...
 

Mor dağların puslu zirvesindeki
Kardelen çiçekleri vardır ya hani
Yaşamın imkansız olduğu yerde yaşama umudu veren
İşte o umutla sevmiştim seni.

Suya hasret çatlamış topraklar
Ufuktaki yağmur bulutlarıyla
Yeniden doğuşlarına sevinirya yeryüzünde
İşte o sevinçle sevmiştim seni.

Yıldızlar parlar gökyüzünde geceleyin
Uzak ,soğuk ve yalnız yıldızlar
Sonra gece biter gün doğarya sımsıcak
İşte o sıcaklıkla sevmiştim seni.

Leylası güzelmiş mecnunun
Şirin yar olmamış ya ferhatına
Keremin ömrü hasretle geçmiş aslısına
İşte onların yüreği ile sevmiştim seni.

Durdurmak imkansızdır bazen bilirsin
Sımsıcak akar insanın gözyaşları
Bir başka güzelleştirir ağlayan gözleri
İşte o buğulu gözlerle sevmiştim seni.

Yuvasız kuşlar vardır kanatlarıda kırık
Çerden çöpten bir dala yuva kurarda
Sonra sevinçten şakırya ilkbahar sabahında
İşte o kuş sesleriyle sevmiştim seni.

Kızıp bağırdığında dudağını kıvırıp
İçli içli ağlarya küçük çocuk
Sonra okşayınca başını herşeyi unutup
İşte o çocuk kalbiyle sevmiştim seni.

Gün gelir ömür biter
Ecel karşında güler ya acı acı
Hayatın film şeridi gibi geçer gözlerin önünden
İşte o filmin en güzel sahnesi diye sevmiştim seni

Ben seni tertemiz yüreğimle
Sımsıcak ellerin kara gözlerinle
Yalansız riyasız karşılıksız sandığım mertliğinle
Sevmiştim... ben seni gerçekten sevmiştim.

 
Toplam blog
: 104
: 618
Kayıt tarihi
: 01.08.07
 
 

Merhaba. Ben Mustafa Kaçan. Ankara'dayım. Doğayı, yaşamı, şiiri, güzel sözleri ve yalanı ..