Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Şubat '13

 
Kategori
Şiir
 

Sevmiştin

Sevmiştin beni sen

Sevmiştin

Hatta bir köşede gizlice

Kendine seviyorum demiştin

Saklıydım yüreğinin kuytusunda

Gecenin mahrem saatlerinde

Ay ışığında mehtaba bakarken

Masumca gülümsemiştin

Benim içindi aynalarla dostluğun

Saçını örmen

Yıldızlarda dilekler tutman

Sevmiştin beni sen

Sevmiştin

 

Selam söylemiştin gizlice

Gökte uçan kuşlarla

Adımı yazmıştın usulca

Sahildeki kumlara

Bir gemi görsen ufukta

Kalbin yerinde duramaz

Saklama hiç boşuna

Papatyalar elinden dökülür

Dikenleri batar güllerin

Hadi itiraf et

Sevmiştin beni sen

Sevmiştin

 

Saçlarını çözmen

Meliklerinden

Saklanman gecenin koynuna

Sevişmen düşlerinle

Bir sıcaklık gülümseme

Bu boş vermişlik bu hava

İşveler bu naz

Hadi boşuna saklama

Islanıver aşk yağmurunda

İtiraf et

Sevmiştin beni sen

Sevmiştin

 

Bayram YANDIM

  

 
Toplam blog
: 70
: 147
Kayıt tarihi
: 19.09.12
 
 

Balıkesir'in Dursunbey ilçesinde 1964 yılında dünyaya geldim. Ailem iki yaşındayken Manisa, Kırka..