Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Haziran '16

 
Kategori
İlişkiler
 

Sevmiyormuşum evlenince anladım, doğmamış bebeğin velayeti

“30yaşında bir iş adamıyım. Eşimle bir arkadaşımın düğününde tanıştık. Ona aşık olduğumu zannettim, evlendim, evlenmez olaydım. Evlendiğimizden bu yana bir yıl geçti. Ondan o kadar çok soğudum ki sevmek bir yana nefret ediyorum.

Eşim ne yazık ki 6 aylık da hamile…

Hiç olmazsa doğuma kadar sabredeyim diye düşündüm, ama olacak gibi değil. Benim sevgimi kazanmak için bin bir türlü uğraş içinde…

Her gün bir kaç defa arıyor, mesaj atıyor, yok beni çok özlemiş, yok seviyormuş. 

Onu suçlayacağım bir davranışı da yok ama sevmiyorum. Bir de ben gece hayatına alışkın bir adamım. Her akşam geç saatlere kadar eğlenmek isterim. Geç kaldığımda ben gelinceye kadar beni bekliyor, yemek bile yemiyor.

Ne yapacağımı bilemiyorum. Tek bildiğim bu evliliği sürdüremeyeceğim.

Babam da haklı olarak ‘Oğlum boşan ama velayeti mutlaka sen almalısın,’ diyor.

Ben her şey güzellikle olsun istiyorum. Dün akşam düşüncemi ona açtım. ‘Boşanalım, çocuğumun velayetini ben alayım, sana da istediğin tazminatı vereyim,’ dedim. Saatlerce ağladı. Şimdi de benimle konuşmuyor.

Bu durumda ne yapmalıyım? Boşanma davası açtığımda ve bebek doğduğunda velayetini alabilir miyim? Çünkü annem babam boşanmamdan çok, çocuğumun velayetini düşünüyor.”

***

Değerli okurum, olayları sakin bir kafayla düşünüp değerlendirmenizde yarar var.

Öncelikle şunu belirtelim ki hiçbir neden olmadan açacağınız dava kabul edilmez.

Bir genç kadının hayallerini bu kadar kolay harcamaya çalışmanız son derece üzücü!

Madem eğlenceye bu kadar düşkündünüz, evlenmeseydiniz. O kadın sizinle zorla evlenmedi. Mailinizden anladığım kadarıyla evliliğini kurtarmak için büyük bir çaba içinde.

Açıkçası sizi anlamakta zorluk yaşıyorum.

Hamile bir kadının duygusal anlamda daha çok ilgiye ve sevgiye ihtiyacı vardır.

Sizin ona karşı anlayışlı davranmanız onun hamilelik dönemini daha kolay geçirmesini sağlayacaktır.

Henüz doğmamış bebeğin velayetini düşünmenizi doğrusu anlayamadım. Ama şunu bilin ki yeni doğmuş bebeğin velayeti anneye verilir.

Daha evliliğiniz bir yılı yeni doldurmuş durumda, “eşinizi sevmediğinizi” söylüyorsunuz.

Bence yapmanız gereken, kocaman bir çiçek demeti alıp bir an önce eşinizin yanına koşmanızdır.

3 ay sonra dünyaya gözlerini açacak olan minik bebeğinizin annesiyle ve babasıyla büyüme şansını elinden almayın. Hiç olmazsa onun hatırı için bunu yapmayın.

Bekleyin, çocuğunuz doğsun, sonra durumu bir daha değerlendirirsiniz.

***

Her şeyin istediğiniz gibi olması dileğimle…

Cengiz Hortoğlu

hortogludorduncubakis@gmail.com

http://twitter.com/cengizhortoglu

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..