Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Sevmiyorum artık seni İstanbul

Sevmiyorum artık seni İstanbul
 

Eskiden güzeldi boğaz

Denizin kirli, yağmurun deli.

Sığınacak limanım yok.

Sevmiyorum artık seni İstanbul

* * * * * * *

Ne havana güvenilir ne suyuna,

Ne rüzgarına, ne yağmuruna,

Ne adamına, ne kadınına.

Sevmiyorum artık seni İstanbul

* * * * * * *

Nerede ilk zamanki ümitlerim,

Hangi kıyılara sürükledi rüzgarlar,

Sen benim umut iklimimi değiştirdin,

Sevmiyorum artık seni İstanbul

* * * * * * *

Gönül denizimde yakamozlar yok artık.

Boğazın derinliklerine gömüldü umutlarım.

Sanma ki bir daha, kurtuluşun kutlarım,

Sevmiyorum artık seni İstanbul.

* * * * * * *

Dinmiyor içimde yangınlar, alev gün boyu,

Yüreğimdeki akıntı, sanki boğazın suyu.

Şimdi yaşlı bir çınar gibi yorgun kalbim.

Sevmiyorum artık seni İstanbul.

* * * * * * *

Önceden bilemezdim kaderin yazgısını.

Yosunun taşa sarıldığı gibi, sarılmıştım ben sana.

Ben ne umdum, sen ne verdin bana.

Sevmiyorum artık seni İstanbul.

* * * * * * *

Ayağa kalktıkça hep çelme taktın.

Onca kalabalığın içinde yalnız bıraktın.

Ben seni hep kucakladım, söyle sana ne yaptım.

Sevmiyorum artık seni İstanbul.

Saadettin Güven

İstanbul


 
Toplam blog
: 109
: 587
Kayıt tarihi
: 01.10.10
 
 

01.06.1951 yilinda Sarköy/Güzelköy'de dogdum. Ilk ve orta ögrenimimi sirasiyla Güzelköy Ilkokulu, Mü..