Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Nisan '13

 
Kategori
Şiir
 

Sevmiyorum eskisi kadar İstanbulu'u

Sevmiyorum eskisi kadar İstanbulu'u
 

Sevmiyorum eksisi kadar İstanbul'u,

Bana seni hatırlatıyor her köşesi,

Kokunu çekiyorum içime nereye gitsem,

Sesini duyuyorum dolaşırken.

 

Sevmiyorum eskisi kadar İstanbul'u,

Gitmek istiyorum bu şehirden,

Bilmediğim yerlere gidip kaybolmak,

Yeni insanlarla tanışmak istiyorum.

 

Sevmiyorum eskisi kadar İstanbul'u,

Çünkü sen varsın bu şehirde,

Sana bu kadar yakınken uzak olmayı,

Yüzünü görmek varken hasret kalmayı kabullenemiyorum.

 

Sevmiyorum eskisi kadar İstanbul'u,

Daha çok özlüyorum seni bu şehirde,

Yürüdüğümüz yollardan gidiyorum hep,

Bana seni soruyorlar sanki.

 

Sevmiyorum eskisi kadar İstanbul'u,

Çünkü senle sevmiştim bu şehri,

Şimdi yabancı her yeri,

Sanki gurbet ellerdeyim.

 

Sevmiyorum eskisi kadar İstanbul'u,

Gidemiyorum gitmek istesemde,

Ne zaman hazırlansam gitmek için,

Engel oluyor sana olan sevgim.

 

Sevmiyorum eskisi kadar İstanbul'u,

Taksime gitmiyorum artık mesela,

Çıkmıyorum fazla insan arasına,

Sana rastlarım diye korkuyorum.

 

Sevmiyorum eskisi kadar İstanbul'u,

Ölüme çağrıyor sanki bu şehir beni,

Sen sevdirmiştin bana bu şehri,

Sensiz bir türlü sevemiyorum.

  

 
Toplam blog
: 9
: 169
Kayıt tarihi
: 22.12.12
 
 

Atışalanı Lisesinde okuyorum. Lise 4'e gidiyorum. Samsun'da doğdum. Fakat  ailem  uzun yıllar önc..