Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ekim '07

 
Kategori
Hayvanlar Alemi
 

Sevmiyorum hayvanları:((

Sevmiyorum hayvanları:((
 

Bilemedim civcivleri bahçede unuttuğumda kedilerime yem olacaklarını….

Hain kediler çok erken öğrettiler bana hayatın gerçeklerini….

Canım acısa da hiç vazgeçmedim onları sevmekten taa ki yeni doğmuş bir kedimi başka bir erkek kedi kapıp götürene dek….

Muhabbet kuşum mantar hastalığına yakalanmış çocuğa geçer dedi veteriner, korkudan camdan azat edeyim de gitsin evlerden ırak dedim aklımca, ne bilirdim camdan atar atmaz gidip bir kaldırıma konacağını ve mahalle kedisinin keskin avcılığını….

Camdan içeri çırpına çırpına kendini atan kumruyu hem kendini duvardan duvara vurup zarar vermesin hem de çocuk korkmasın diye yakalamaya çalışırken kuyruğunun elimizde kalması çok üzse de, asıl yakalayıp pencereden dışarı attığımızda sinsice onu bekleyen karganın havada kapması sanki bir suça ortaklık etmiş kadar yaktı canımızı…

Çocukken mahallenin diğer çocukları korkuyor diye finomuzu babamın şehir dışına bir çiftliğe gönderdiğinde giderkenki ağlamaklı hali, çok sevdiği peynirli krakerlere ağzını bile sürmemesi ve kısa bir süre sonra da (bence kendini attı) bir kamyonun altında can vermesi köpeklerden uzak durmama yetmişti.

Velhasıl ben artık hayvanları sevmiyorum…..

Sevemiyorum…..

Çünkü çok canım yandı bu sevgiden….

 
Toplam blog
: 149
: 1089
Kayıt tarihi
: 24.08.07
 
 

Rakamlardan vakit buldukça harflere bulanan, okuyan, yazan bir mali müşavirim. Anneyim. Hayatı ya..