Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Temmuz '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sevmiyorum

Sevmiyorum
 

kalp kalbi yer mi?


Ben sana birşeyleri, doğru bildiğim, düşündüğüm, kuşkulandığım birşeyleri anlattığımda.... dinlemiyorsun ya bazen... kafandaki doğruları doğrulamak adına sorular sorup duruyorsun ya bana... Cevaplarımı da “bak, bak!... “ diyerek kendi haklılığının keskin dişlerini parlatmak için kullanıyorsun ya... Ben ne kadar “ yok öyle değil aslında şöyle böyle” desem de, “öyle o iş, öyle, öyle....” deyip de çekip gidiveriyorsun ya....

Sevmiyorum!

Ben sana kalbimi açtığımda, duygularımı anlattığımda, kırılmışlıklarımdan, öfkelerimden bahsettiğimde.... önce dinleyip paylaşıp, önce dinleyerek anlarmış ve paylaşırmış gibi yaklaşıp....sonra... çok sonra... tozlarını alıp pırıl pırıl parlatarak onları, önüme fırlatıveriyorsun ya bir bir...hiç alakası yokken, bilmiş bir sahaf edası ile, içtenliğimi yok sayarak.... yersiz / yurtsuz / öksüz bırakıyorsun ya o bir zamanlar ki paylaşımları...

Sevmiyorum!

Ben korkuyorum ya bazen... Bazen endişeleniveriyorum ya olur olmadık şeylere... Evet, belki de saçma çoğu... Belki de uyduruktan şeyler bazısı...Olsun yine de... Histir... Yaşıyorum ben bu hisleri... Belki püf! desen uçacakken hepsi bir çırpıda...Sen azımsıyorsun ya korkularımı, yeriyorsun ya endişelerimi...

Sevmiyorum!

Ben bazen hevesleniyorum bazı şeylere... Bazı şeyleri değiştirmek istiyorum ya... Tabağı, masanın yerini, akıl çizgilerimi, ruhumun sesini... Öylesine hayal kurarken ben...Sen çeşitli mantıksal çıkarımlarla, bir dizi maddeler çıkartıp koyuyorsun ya karşıma... Sebep-sonuç listeleri yapıveriyorsun ya, gözüme soka soka...Varolanı korumanın erdeminden bahsediyorsun ya gerçekçi bir yaklaşımla... “Şimdi ne gerek var, sonra... sonra...” diyorsun ya... Alakasız anlamlar arıyorsun ya uçup kaçmalarıma...

Sevmiyorum!


Tamamlanmamışlıklarımı sorgula ve kına!

Ama varolan gerçeğime ilişkin peşin hükümlü olma!

Şans tanı, olanak ver değişmeme, gelişmeme...

Kabuğumu kırmama,

kendimi geliştirmeme,

“bak büyüdüm ben!" dememe,

bunu derken gurur duymama fırsat ver!

Baltalama, yağmalama, delik deşik etme kalbimi...


Çünkü benim bir tane kalbim var ve seni onunla seviyorum!...

 
Toplam blog
: 24
: 985
Kayıt tarihi
: 11.04.10
 
 

Üniversitede işletme okudum. Kendi işletmemi işletmek dışında çok çeşitli alanlarda çalıştım. Sahne ..