Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Temmuz '09

 
Kategori
Şiir
 

Sevsene beni...

Sevsene beni...
 

Sevsene beni…

O en çocuk, en deli halinle sev…

Kırmadan hayallerimin kanadını;

Özgürce her çırpınışımda sev!

Sev beni…

En şefkatli yanınla sev…

İncitmeden yaralı yüreğimi,

Sol yanının köşesine sakla da sev…

Sevsene beni…

Öyle masum, öyle içten olsun hep…

Ciğerinin sızısına sarmalayıp;

Bağrının ateşiyle erit de sev…

Sevsene beni…

Başımı döndüren sözlerinle,

Birbirinden şımarık hallere bezeyerek sev…

Sev beni, sev öylece…

Sevgine susamış kuru bir yaprak gibi,

Canını canıma katarak sev…

Sevsene beni…

Bir annenin “yavrum” “kuzum” deyişi gibi çocuğuna,

Sen de en içten sözlerinle sev…

Sev beni…

Esirgeme bir an bile tatlı gülüşünü kalbimden,

Ellerini ellerimden,

Gözlerini gözlerimden…

Sev beni…

Hep sev…

Benim seni sevdiğim gibi…

 
Toplam blog
: 20
: 1095
Kayıt tarihi
: 18.09.08
 
 

"Hayat mı çok acımasız, yoksa insanlar mı diye düşünürken henüz toy zamanlarımda, aslında tüm zaliml..