Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Eylül '12

 
Kategori
Müzik
 

Şevval Sam doyuruyor..

Şevval Sam doyuruyor..
 

"Hazır annem de buradayken, beni isteyen istesin" dedin mi demedin mi sahneden?

Dedin, hem de iki defa tekrarladın. Tıklım tıklım dolu seyirci şahit.

Seni, Tanrı'nın Allah'ın Rab'ın emriyle annen'den istiyorum Şevval!..

Dün gece Harbiye Açıkhava Sahnesinde beyaz elbisesi ile sahneye çıkan Şevval Sam, bir tango eserini yorumlayarak etkileyici bir başlangıç yaptı.

"Toprak kokusu" adlı konserde bu topraklar üzerinde var olan tüm müziklere yer verdi. Arabesk'ten Alaturka'ya, farklı dillerden etnik müzikler dahil her yöreden türküler ve eserler seslendirdi. Finalde Karadeniz horon ekibinin gösterisi ise izlemeye değerdi.

Şevval çok gerçekti sahnede..Zaten bu kadar sevilmesinin nedeni de konser gösterilerinde bile kendi gibi olmasından kaynaklandığını düşünüyorum..

Samimidir, sıcaktır Şevval Sam..

İlhan İrem, Tarkan ve Şevval Sam'ın dışında bir sanatçının konserini izleyemesem de pek üzülmem. Şevval'ın bizler için uzun zaman emek verip hazırlamış olduğu gösterilerini izleyemesem üzülürüm. Onu sahnede emeğinin karşılığı olan alkışlarla gözlerinin içinin nasıl farklı güldüğünü, nasıl farklı  parladığını görmek isterim.

Dün akşam gördüm, mutlu oldum..

Şevval doyuruyor insanı. Yunus Emre ile, Pir Sultan Abdal'la, Duydum ki unutmuşsun gözlerimin rengini'yle, Bir teselli ver ile, Dido nana ile veya Çerkeşler'e ait bir ağıt ile.

Sevgiler Şevval Sam..

 

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..