Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ağustos '20

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Şey Var

Şey Var. Dün akşam yorgun argın işten dönüyorum. Yokuştan çıkarken tanıdıklarla karşılaştık selamlaştık. Duba var seni geçirelim dediler bende sağ olun hallederim dedim.

 

Bir adam yanıma geldi şey var ne var şey bir zamanlar kitap okuyun şeyli konuşmayın diye bir kampanya vardı. Bende ne var diye merak ettim. Meğer ip germişler bende şöyle bir kaldırdım altından geçeyim dedim. ipte iğreti konulmuş zaten birçok şey gibi mış gibi yapılmış.

 

Adam demez mi sende çok aksisin. Sadece adamın kolumdan izinsizce tutup şeyin yanından geçirtmediğim ve kendi çabalarımla olayları çözmeye ve anlamaya çalıştığım için aksi ve asi oluyorum.

 

İnsanlar kızınca ana dilini konuşurmuş bizim mahalledekilerde beni sevmedikleri için aksi ve asabi oluyorum. Merdivenimize oturup kızdığımız zaman esrar ve sigara içmelerinden rahatsız olduğumuz için aksi ve asabiyiz lütfen merdivende oturmayın dediğim için benimle dalga geçtikleri ve mahallede beni dövdükleri ve hiç kimsenin bize sahip çıkmamasına itiraz ettiğimiz için aksi ve asabiyiz.

 

Merdivenimizin demirini çaldıklarına kızdığımız için aksi ve asabiyiz. sokakta arabalardan geçilmediği için ve manav eşyalarını her yere koyduğu için yolda yürürken arabalar elimizi kolumuzu ezdiğine itiraz etiğimiz ve şikayet ettiğimizde ölüm tehditleri küfürler ve hakaretler edilmesine itiraz ettiğimiz için aksi ve asabiyiz ölüm tehditleri yüzünden şikayetimizi geri aldığımız için mutlu değilim ama komşularımızın kuşlarının bahçemizi pisletmeleri ve bir gece izinsizce çatıdan içeri girmeleri ve bu adamların ne kadar tehlikeli olduğunu bildiğim için uğraşmıyorum varsın onlar cici olsun ben bu kanunsuzluklara itiraz ettiğim için aksi ve asabi olayım.

 

Lafta engelli dostu olan bizi her yerde her zaman sevdiğini iddia edenlerde bizim gibi aksi ve asabileri bunca yaşanmışlıklara rağmen ne kadar sevdiklerini görmüş olduk aksiyim asabiyim rahmetli babam gibi sinirlendiğim zaman saçlarım dikilir.

 

İnşallah başka bir mahalleye taşınırım orada kazık kadar erkekler merdivenimizde oturmaz siz bir kadın olsanız sigara ve esrar içen gençlerin oturduğu merdivenli eve girmek istermisiniz.Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..