Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Şey

Şey
 

Bu akşam, bir arkadaşımla dün yayınlanan yazımdaki kullandığım "şey" kelimesi yüzünden anlaşamadık. Konu bu kelimenin anlamsız olduğu ve kullanılmaması üzerineydi fakat ben öyle düşünmüyordum.

Şey, demek istiyorum. Demek istiyorumki şey...

Bazen utanma, bazen bir yalan, bazen bir unutma, bazen anlatmamayı isteme...

Kaçamak bir bakış, şey...

Yeni aşık olmuş bir kızın kırık cümlesi, kırık kalbi, utangaç kelimesidir, şey...

Tarif edilemez bir yoldur bazen, bir türlü anlatamaz, açıklayamazsın. Şey hani var ya...

Eve geç gelen eşin, yalan bulmak için düşünme süresidir, şey...

Küfreden arabeskçinin terbiyeli küfrüdür şey...

Üç harfli, tek heceli sözcüklerde karşılığı olmayan bu kelimenin ne çok anlamı var. Tenezzül edip TDK sözlüğüne alınmasa da, anlamsız grupta anılsa da, o üç harfe düşüncelerimizi, utançlarımızı, yalanlarımızı ve sevgimizi sığdırırız.

Bunca şeyi anlatır da, şey kadar değeri yoktur şey'in...

Şey, çöpçülere benzer, sokakları onlar süpürür, çöplerimizi alırlar; ama"Okumazsan çöpçü olursun diye." diye aşağılanmaktan kurtulamazlar.

Şey, sığ görünen insanlara benzer. Görüntüleri basit ve sıradandır. Ancak onlar içlerinde bir okyanus saklar.

Şey söylenmemiş sözlere benzer. Onlar hiç söylenmemiştir; ama en değerli sözlerimiz olmuştur.

Şey, senin içindeki sezsiz çığlıklara benzer. Sen depremlere maruz kalır, yakılır, yığılırsın, ama duyan olmaz seni...

Şey şeye benzer...

Şey kadar değerlisin benim için...

Şey diyorum, bağırıyorum, duyuyor musun?

Şey demek istiyorum...

Şey kadar susuyorum...

 
Toplam blog
: 41
: 1248
Kayıt tarihi
: 09.12.08
 
 

Hayatımızın gayesi, gayelerimizi hayata geçirmektir. Benim de şu anki gayem, burada bir şeyler ya..