Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '09

 
Kategori
Rüyalar
 

Şeyh Abdulkadir Geylani

Şeyh Abdulkadir Geylani
 

şeyh abdülkadir geylani türbesi


Rüyayı yengem gördü, rüyasında dağlık bir yerdeymişiz ben, annem, yengem, orada bir türbe varmış Şeyh Abdülkadir Geylani' nin türbesiymiş, yengem bana git bu türbede dua et muradını iste diyormuş, ben ve annem gidip dua ediyormuşuz, biraz sonra çıkıncada yengem benim ve annemin ağladığını görmüş ve bize niye ağlıyorsunuz diye sormuş bende " muradım gerçekleşti duam kabul oldu şimdide Allahın korkusundan ağlıyoruz" demişiz annemle. Yorumunuz için şimdiden çok teşekkür ederim, cevabınızı merakla bekliyeceğim.

NURCAN EVİZ

Sevgili Nurcan, öncelikle şunu belirtmeliyim ki rüyanın yorumu rüyayı gören kişiyle alakalıdır, yani bu rüyanın yorumu yengenize aittir. Yengeniz gerçek yaşamında bazı istediklerinin olmaması ya da hayatında bazı şeylerin ters gittiği düşüncesiyle dilek tutup hayal kurmayı bırakmış, bazende "eğer isteklerim gerçekleşirse olumsuz birşeylerde beni bulur" gibi bir düşünceye sahip, rüyasının mesajı çok açık hayattan ne istiyorsa bunu yaradandan istesin. dile getirsin, dileklerinin gerçek olması durumda bunun bir bedeli olmadığını kabul etsin. Rüyalar bize tanrı tarafından gönderilir ve yorumu hayata geçirdiğimizde hayatımızda yeni kapılara ve sıçramalara sebep olurlar, sevgiler
 
Toplam blog
: 19
: 1051
Kayıt tarihi
: 15.02.09
 
 

Süleyman Demirel Üniversitesi İşletmeyi yarım bıraktım, evliyim ve bir çocuğum var. İlgi alanım rüya..