Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '10

 
Kategori
Siyaset
 

Şeyh Said reklamı

Şeyh Said reklamı
 

Bundan 1-2 hafta önceydi.

Koltuğa uzanmış can sıkıntısından tv’de acaba ilgilim çeken bir şey bulurmuyum diye kanalları geziyordum. Bir de ne göreyim?

Gözlerime inanamadım. Bir zamanlar Cumhuriyete karşı çıkan , bunun üzerine Kubilayı öldüren Şeyh Said’in reklamı( !...) yapılıyordu. Hey! Allahım biz ne yaptık ki bu adamın torununu çıkarıp konuşturuyorsunuz. Kanalın ismi de lazım değil. Nerdeyse Kubilayı öldürüp, Cumhuriyete karşı çıktıkları için madalya verecekler.

Bazen diyorum da Atatürk zamanında öldü de bu rezillikleri görmedi. Ne hale gelmişiz?.

1993 yılında Sivas katliamında ölmüştü Türkiye Türkiye cennetim. O zaman önündeki 10 yılın politikası çizilmişti. Daha da geçmişe gittiğimizde İmralıda yatanın ‘’ben Şey said’in devamıyım’’ demesi tesadüf mü? Tv’de konuştukları konu ise şeyh saidin mezarının halen verilmemesi. O programa çıkanın yanında , o programa çıkaranlara ne demeli? Tabiki hiçbi şey dememeli; çünkü ne desek boş.

Bu gösterinin 2 gün sonrasında babam ’’ne diyor osman’’ dedi. Ordaki Osman Şey said idi. ‘’mezarını istiyorlarmış onun. Biz de vermiyormuşuz ‘’dedim. Babam da ‘’alsın o mezarı ..... diye mesaj yazsaydın’’ dedi. ‘’Babam öyle söylüyor’’ deseydin. Yazmadığıma ve söylemediğime o kadar pişmanımki.ah! ah!

Daha dün, ATATÜRK’ÜN izmirdeki evine gittim. ATA’NIN RESİMLERİNE BAKTIKÇA HÜZÜNLENDİM. SÖYLEYECEK SÖZ BULAMADIM.

 
Toplam blog
: 386
: 739
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..