Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Nisan '12

 
Kategori
Kitap
 

Şeyh Şamil’in soyundan; Dayım Turgut Dağıstan

Şeyh Şamil’in soyundan; Dayım Turgut Dağıstan
 

Turgut Dağıstan


Asar Şamil ve Rus Terzi adlı kitabımı okuyanlar bilirler…

Asar Şamil, Dağıstan’lıdır, Şeyh Şamil’in soyundan, onun köyündendir.

Onun küçük oğlunun adı Turgut’tur.

Ben Turgut Dağıstan’ın konuğuydum.

Turgut Dağıstan benim dayımdır…

Muhteşem biridir…

Ona baktığınız zaman, onunla konuştuğunuz zaman onun asil tarafını hemen anlıyorsunuz.

O Şeyh Şamil’in soyundan gelmektedir.

O Asar Şamil’in oğludur…

Dayımla konuşmak, onun anlattıklarını dinlemek, bana her zaman keyif verir. Dayım dedim ya farklıdır. Eşi, yani yengem Aşye’de öyledir. Onlar farklı bir boyutta yaşıyorlar. Onların yaşamlarında; doğruluk ve güzellik vardır. Mesela dayımı bildim bileli onun yüksek sesle bile konuştuğuna şahit olmadım. Onun kimsenin kalbini kırdığına rastlamadım…

Asar Şamil Ve Rus Terzi kitabımın kapak resminde dedemin resmini kullandık. Dayımın resimlerine bakınca, babasına ne kadar benzediğine şahit olacaksınız…

Ben Allah izin verirse;

Asar Şamil ve Rus Terzi’nin ikinci bölümünü yazacağım.

O zaman Dayım Turgut Dağıstan’dan daha çok söz edeceğim.

İnanın bahs ettiğime, sizlerinde okuduğunuza değecek…

İlk kitapta olduğu gibi, bunda da dayım ve Ayşe ile yani yengem ile yine çok çalışacağız…

Güzel insanlar hep olsun Allah’ım, bizlerin onların enerjisine hep ihtiyacımız olacak…

 

Nazan şara Şatana

 

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....