Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '16

 
Kategori
Güncel
 

Şeyhi olmayanın şeyhi: Şeytan

Şeyhi olmayanın şeyhi: Şeytan
 

Baphomet figürü, bi bakın hele ne anlama gelirmiş.


Selamlar Canlarım,

Seda Sayan ve Uğur Arslan'la "Evleneceksen Gel" tarzı bir yazıyla döndüm yeniden. Ama sloganımız biraz farklı olacak. "Öğreneceksen gel" diyelim.

Bu yazı bana yazdırıldı! Evet itiraf ediyorum bu yazı bana Rabbim tarafından yazdırıldı ve içeriğine bütünüyle haiz olan da odur. Zira gördüğüm rüyalara mukabil ellerim kendiliğinden klavye arar oldu da anlatabilir miyim dedim halet-i ruhiyemi. Rabbim bahşetti de bu güzel yazı da sizlere bir ilham kaynağı olmak üzere kaleme şeyy klavyeye alındı. Canlar, inanın yazan ben olsam da siz yazılana ve onu yazdırana bakın rica ederim. Zira bu fakir bu cümleleri yazacak mecale sahip değildi Rabbim bahşetmese. Onun için bu yazıda yazılanları her haliyle tatbik etmeye çalışacak olan siz değerli kardeşlerime de Rabbimden ilham-ı Rahim temenni eder ve hepinizi gözlerinizden öperim.

"Yukarıda yazılanları yorum yapmadan veya fikir yürütmeden oku. O paragraf bana ait değil. Cenab-ı Allah'ın takdiriydi" desem bana ne dersin biliyor musun?

-Hadi lan oradan! ,  Zındık! ,  -Mendebur ,  -Yezid... biraz yumuşatarak söylediğim hitapların üç nokta ile gelen devamında da bilumum küfür ve hakaret. Peki neden tepki gösterirsin? İsmimin önünde "Mevlana"  sıfatı yok diye mi? Ya da "Bediüzzaman" denilmiyor diye mi? Ya da "Hocaefendi" veya "Şeyh" olmadığım için mi?

Yazı uzun, yapacak daha değerli bir işiniz yoksa (facebook oyunları oynamak, dizi izlemek, youtube'da hangi videodan başladığını unutup "şuradan gelmiştim" yorumları yazan videolar izleyerek vakit öldürmek gibi işler tabii kastım) okuyun. Hani o parantez içinde yazdığım işlerle meşgulseniz kesinlikle okuyun inanın değecek.

Evet "bana yazdırıldı", "bildirildi", "kalbime nakşedildi" diye başlayan müthiş basmakalıp zihniyet ürünü eserler var canlar. Çünkü bu kelimeler Survivor'daki dokunulmazlık sembolü gibi birşey işte. Böyle söyleyince Minecraftta elmastan zırh giymiş gibi oluyorsunuz. Bu algıyı oluşturan şey ne peki? "Yazdırıldı" demeyi özel kılan şey nedir? Formülünü veriyorum bak bi uygulayın kendiniz evde.

Bir tutam Osmanlıca kelime, ( Zira, evvela, lafız, esbab, kelam, misal,...)

Biraz Allah, Muhammed, Öcü Şeytan, Öcü nefis, Pis Kalp, Temiz İman, Lekesiz İnsan tanımlamaları,

Bir çay kaşığı Risale-i Nur,

Bir yemek kaşığı abuk subuk Hadis,

Üzeri için;

Bir tatlı kaşığı Mevlana-Şems hikayesi,

Bir-iki damla gözyaşı ve bol yüksek ses.

Bu karışımı yapıp da netice alamayan insan evladı gelsin istediğini söylesin bana ben buradayım.

Yazılı olarak yapmak isteyenler yukarıdaki tarifin aynını temiz bir Facebook gönderi kısmına yazıp üzerine 3 kullallahu 1 elham okuyarak Cuma günü sabah ezanına müteakip sosyal medya ortamlarında paylaşabilirler. Fan arttırmak ve İslam! dinini yaymak için altına süs olarak "bunu paylaşacak bilmem kaç (bol sıfır eklemeyi unutmadan) müslüman arıyoruz" derlerse daha etkili olur. Denenmiştir ve hata vermez.

Dalga geçiyor gibi konuştuğumun farkındayım canlar ama inanın dalga geçilmeyecek gibi değil. Bu yazdıklarımın çok çok ötesinde saçmalıkları insanlara empoze etmeye çalışan bir kesim var ve blogun yan tarafına koyduğum o abuk subuk resim bu işi yürütenlerin inandığı bir değerler kümesinin kısa bir özeti. Dünya genelinde bu işi yürütenler Şeytan'a tapınmakla meşgul. Bizim tarafta da "Şeyhi olmayanın şeyhi şeytandır" düsturu hakim. O zaman Flash Tv misali LİLİLİLİLİLİLİLİ..... vur patlasın çal oynasın.

Önce şuna bir bakın; link , Özellikle bu adresi veriyorum çünkü son günlerde bu sitede gösterilen her şey doğruymuş gibi algılanır oldu. Siz farklı adreslerden de bakın bu olaya.

Bu insanlar çok çok elit bir tabakanın çok çok elit kişileri. Yani bu adamların konuştukları şeyler arasında " O ülkeyi ne zaman bölelim?, Bu yıl hangi bölgelere savaş açtıralım?, İnsanların kafasını ne ile meşgul etsek? " gibi şeyler var muhtemelen. Muhtemelen diyorum çünkü daha oturup planlarını anlatmadılar bana ehehehe.

Bu ekibin başındaki bu aile veya ailelerin temel amacı dünyayı yönetmek. Bunu sırf her tarafta "Tek Göz" (Horus'un gözü) simgesi gizleyip ve açıkça belirtip yapacak kadar da salak değiller. Sen piramidi veya tek gözü görmeyi maharet sayarken onlar bu işi böyle ele ayağa düşürüp asıl olan biteni sana yedirmeye çalışıyorlar. Asıl olan biten ne biliyor musun?

"Eski zamanlara aşık insan gibi konuşuyor lan bu" diye anlama diyeceklerimi ama olan biten "bizi biz yapan değerleri" yok etmek. Burada bizden kastım inananlar inanmayanlar değil tüm insanlık kategorisi. Dünyanın büyük çoğunluğu birşeylere inanmayı veya inanmamayı inanç olarak benimsemiş halde. İnanç olmadan yaşanmıyor anlayacağın. Bu inanma isteğine çomak sokuyorlar herifler. Hani feleğin çemberine çomak sokan Cem Karaca gibi de değil bak. Ciddi ciddi çomağı sokuyorlar ama beynimizin derinliklerine işte.

Böyle bir amacım olsa müslümanlara bunu yedirmek adına kullanacağım ilk şey tasavvuf olurdu canlar. Tamam itiraf ediyorum olmazdı lan. Yani o kadar şeytanlığı düşünemem herhalde. 

Tasavvufa niye taktım biliyor musun? Tasavvuf ne derse bize indirilen din tam zıddını söylüyor. Hani bir insana güvenmediğimizde "Bi Allah bir dediğine inanırım gerisi yalan" deriz ya. Tasavvuf için o da şüpheli anasını satayım. Allah bir de demiyorlar nasıl mı?

Şunu lütfen bi oku, 

Bak önsöz okuma alışkanlığımız yok dediğimde kızmıştın bana. Ama yok işte öyle bir alışkanlığımız zira olsa bu kitap bu kadar okunmaz be kardeşim.

Sadece ilk  paragrafı okusan anlarsın saçmalığın boyutunu. Mesnevi böyle muazzam bir kitap arkadaş. Hani genç dimağlar anlasın diye açabiliriz konuyu.

İçinde hikayeler barındıran bu kitapta anlatılan her hikaye alegorik (temsili) öğelerle dolu diye şerh düşüyorlar. İyi ki böyle dedin bak biz yoksa kamıştan yapılma "ney" konuştu da aşkla dinleyenleri cezbetti diye düşünürdük. (ki hala düşünüyoruz anasını satayım.) Ya da tilki geldi aslan kaçtı ceylan kovaladı mevzularına bakar derin derin tefekküre dalardık değil mi?

"Bizler hikaye dinlemeye alıştığımızdan beri hikayeler gerçeklerimiz oldu da anlatan yok mu diye ağlar olduk. Gözü yaşlı bir hatip hepimizi gözyaşlarına boğar da birimiz çıkıp "lan niye ağlıyoruz şimdi biz " diye soramaz olduk."

Bu itiraf şimdilerde "paralel yapı" denilen oluşumun yine şimdinin tabiriyle "tabanına" ait. Evet Hocam ağlar ben ağlarım o ağlar ben ağlarım. Ben de ona ithafen şu dizeleri döküverdim.

Ağlamakla kurduk bu yapıyı,

Feto aç bakalım şu güzel kapıyı.

Tabi kapı cennet kapısı canlar açıklamama gerek yok heralde ehehehe...

Gelelim bir diğer güzel yapımıza. İsim Risale-i Nur. Pardon canım ya besmelesiz söyledim sen düzelt şakirt.

Benim derdim ne Risale-i Nurla bilmem neyle. Dizi izlemem ve sonra o karakterlere yorum yaparak popüler olmam lazım değil mi? Bi dur be illuminati bi nefes ver.

Özür dilerim bir an bi Flashback yaşadım da. Evet ne diyorduk Risale-i Nur;

Mesela alın buna bir bakın. "İşte Bediüzzamanın uzun senelerden beri" diye başlayan o nefis paragraf beni benden aldı canlar.

veya şöyle bişey var "Vahdet-i Vücut" her bünye tarafından kaldırılamaz diyor adam. Lan sizin bünyeniz kaldırdıysa tamam zaten.

Bu internet büyük nimet bak canlar. Arttırabiliriz örnekleri ancak konu uzadıkça uzayacak. Ben yavaştan bitiriyorum. Bu ortamın bana verdiği imkanları epey kullandım zaten bugün.

Şimdi bana "orada aslında şu denmek istendi" diyenlere son söz olarak birşey diyeceğim.

"Şüphesiz biz Kuranı apaçık ayetler olarak indirdik. Şüphesiz ki Allah dilediğini doğru yola iletir."

Orada ne demek istendiği ortada değil mi?

Not 1: Başlarken korktuğumu söylediğim bu yerde yayınladıkları müddetçe bu konular üzerine konuşacağım. Siyaset yazmak bana da sana da iyi gelmedi.

Not 2: Bir sonraki yazıda bu konuştuklarımız üzerine biraz daha detay eklemeyi ve hemen ardından 21:45'te Hadis Ligi'ni irdelemeyi düşünüyorum. 

Not 3: Çıkışta yardım toplanacaktır, lütfen yardımlarınızı esirgemeyin Allah'ın rahmeti üzerinize olsun.

Hadi Eyvallah,

 
Toplam blog
: 18
: 204
Kayıt tarihi
: 06.05.15
 
 

İnsanlar arasında insanlardan bir insan.   ..