Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Haziran '09

 
Kategori
Blog
 

Seyir Defteri Ne İşe Yarar?

Seyir Defteri Ne İşe Yarar?
 

..seyir defteri...


Bu köşeyi açma sebebi, tahminime göre üyelerin olumlu işleri..Aramızdaki haberleşme ve ilan.
Ben diyorum ki, "2008 yılbaşı vitrin birincisi oldum." Tık yok!
Ayşe hanım; "annem safra kesesini aldırdı" yazıyor . Onlarca geçmiş olsun mesajı..Beni hiç olmazsa 150 blogumdan tanıyorsun, Ayşe hanımın anasını nereden tanıyorsun, neden kendini paramparça ediyorsun? Ne iyi, ne duygusal insansın..

O insanın sayfası yok mu? Oraya yazsana. Seyir defterine yazınca herkes görüp, "ne vefakar insan " der mi sanıyorsun?
Birinin babası ölmüş, onlarca taziye ..Adam ölmüş, senin mesajınla dirilecek mi? Niye lüzumsuz yere gerçek duyuruları okunmayacak yerlere atıyorsun?
İçimizden bir sanatçı, sergi veya başarı duyurusu yapıyor. Mezarlıklar müdürünü alakadar edecek mesajların altında eziliyor.

Seyir defteri, "allah rahmet eylesin" veya geçmiş olsun köşesi mi?
Yoksa, bu blog ve blogçuların etkinliklerini bildirme köşesi mi?

-Annemin ayağına ütü düştü!
-Vah.. vah!..
-Sergime beklerim.
-Tüh...Tühh..
Seyir defteri "mortocular defteri.". Yazın, kaldırılana kadar.Yazabildiğiniz kadar!

Benim bacağım kırıldı yazmadım. Bel fıtığı ardından geldi ...Yazmadım. Bana zaten o işgalciler yazamaz. Bilenlerin geçmiş olsunu yetti!
Mortocular sahte gözyaşlarını döksün deftere..

Şahsen, yazılarından tanıdığım bir blogçunun babası ölse deftere taziye yazacağıma, cenazesine giderim.
Ben, blogtan akadaşınım mı desem iyi, seyir defterine yazsam mı iyi?

 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..