Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Kasım '13

 
Kategori
TV Programları
 

Seyirciden Kara Para Yalan Aşk'ın İkilisi ''Engin Akyürek ve Tuvana Türkay'' olsun beklentisi !

Seyirciden Kara Para Yalan Aşk'ın İkilisi ''Engin Akyürek ve Tuvana Türkay'' olsun beklentisi !
 

Dün bir mail aldım..Mine Yılmaz adlı bir hanımefendiden..

Bildiğiniz üzere son günlerde Fankafaların BAH’ı finalden vazgeçirmelerinden bahsediyoruz.. Çok büyük iş başarmışlardı..

Buna benzer bir hikayeyi bu hanımefendi attığı mail ile bana gösterdi..

Kara Para Yalan Aşk dizisi ile ilgili bir çok iddia var.. Engin Akyürek- Cansu Dere,Engin Akyürek- Tuba Büyüküstün derken ; bir de Engin Akyürek- Tuvana Türkay iddiası ortaya atıldı..

Tuba Büyüküstün bu haberi yalanlamıştı..Dolayısıyla adaylar 2'ye indi..

Açıkçası kimin oynayacağı hakkında bilgim var dersem yalan söylemiş olurum..

Benim bahsetmek istediğim ise ; Engin Akyürek ve Tuvana Türkay’a olan ilgi ve alaka.. Bir çok izleyici bu ikiliyi görmek istiyorum.. İnatla.. İstekle..

Eğer bu ikili Kara Para Yalan Aşk dizisinde beraber oynarlarsa ; sevenleri çok önemli bir işe imza atmış olacaklar..

Çünkü onlar Çağatay-Hazal hayranlarının yaptığını ,  aylar önce yapıp bu ikiliden bir sanal dizi yapmışlar..

Bu videolara ve bilgilere facebook.com/RuzgarinYonu?fref=ts adresinden ulaşabilirsiniz..

Ben baktım çok iyi bir iş çıkarma var..

Ayrıca twitter.com/TuvanaEngin adresindeki hesapla bir de hayran hesabı açmışlar..Fan club gibi yani..

Hatta http://www.youtube.com/watch?v=t2QatnRRQ0w ve http://www.youtube.com/watch?v=GcXPwE-Yrps gibi adreslerde yapılan videolarda da onlar var..

İşin özü :

İzleyici Kara Para Yalan Aşk ikilisinin Tuvana Türkay ve Engin Akyürek olmasını bekliyorlar ve istiyorlar..

Şahsen bence de iyi bir ikili olurlar..

Denenmeliler..

Seyircinin sesinin duyulması lazım..

Dinlemeli onları..

Bu bilgileri ve güzelliği bana yolladığı için Mine Yılmaz’a teşekkür ediyorum..

Engin Akyürek ve Tuvana Türkay severlere de sevgi ve selamlar..

İnşallah sesleri duyulur..

Anıl KOLDAŞ

twitter.com/koldasanil

koldasanil@gmail.com

 
Toplam blog
: 670
: 3634
Kayıt tarihi
: 11.02.13
 
 

Balıkesir Üniversitesi Sosyoloji Bölümü mezunuyum. Koyu Fenerbahçeli, Ankara aşığı olup; anlataca..