Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Temmuz '08

 
Kategori
Futbol
 

Seyrantepe hayırlı olmayacak 2

Seyrantepe hayırlı olmayacak 2
 

canaydın seyrantepeyi alıyor.


Daha önce seyrantepe ile bir yazı yazmıştım.

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=87100

Bu haberde Seyrantepe’nin hayırlı olmayacağını uzun uzun açıklamıştım. Türkiye’nin en iyi stadı olan Şükrü Saracoğlu stadı buna bin basar.

Seyrantepe'de her gün olaylar gelişmekte. Bazen durduruldu diyorlar. Bazen iyi gitti diyorlar Diyor da diyor. Ama Galatasaraylılar bu olmayan stada olan hayranlığını ben anlamıyorum.

Fotoğrafarını yayınlıyorlar. Bakıyorsun fotoğraflarına tek bir çivi zor çakılıyor. Milleti kandırıyorlar. 2-3 işçi orda resim çektiriyor. Taraftarlar seviniyor, halay çekip, hoplayıp zıplıyorlar.

Şantiyede birisi yürüse kıyameti koparıyorlar. Topicler açılıyor bunun için. Yani bunların Seyrantepe ‘’zavallılığını’’ gördükçe benim stadıma olan ilgim gün ve gün artıyor.

Bitiş süresine 2 sene demişlerdi. Bu daha çok sürer bence. Bu kaplumbağa gidişiyle daha çok beklerler.

Herkes Feneri örnek almaya çalışıyor. Beşiktaş da stad işine başladı. Sonra tesisleri düzenleyecekler. Ekonomilerini düzelttiklerinde sportif başarılar gelecek, Son 5 senedir Fenerin kazandıkları gibi.

Bekle de gelsin.

 
Toplam blog
: 386
: 739
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..