Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '09

 
Kategori
Güncel
 

Seyredenin yalnızlığı

Seyredenin yalnızlığı
 

... gökyüzünde

yıldız

yalnız mıdır

yoksa

yalnız

olan

seyredenin

yalnızlığı mıdır...

Olmaz olsun böyle şiir! Bunlar hep açlıktan oluyor. Gözümün önünden sıraya dizilmiş tatlılar geçiyor. En güzel de güllaç görünüyor. Hele üzerindeki o nar taneleri yok mu...

İftarda bir dilim ekmek sahurda bir dilim ekmek yersem böyle işte... yıldız yıldız...

Nasıldı o şarkı ya? Çok arabesk aslında...

Bazıları arabesk'e "arabeks", risk'e "riks", tiksinç’e de "tiskinç" diyor. :) Bu da tiskinç bir durum.

Ne diyordum, şarkı... yıldızlar...

gökyüzünde yalnız gezen yıldızlar
yeryüzünde sizin kadar yalnızım
bir yalnızlık şarkısı söyler sazım
ben yalnızım ben yalnızım
yalnızım

kaderim bu böyle yazılmış yazım
hiç kimsenin aşkında yoktur gözüm
taşa geçer kendime geçmez sözüm
ben yalnızım ben yalnızım
yalnızım

Yalnız değilsiniz. Her nerde yaşıyor ve yaşatıyorsanız :)))))) sadece siz saçmalamıyorsunuz . Merak etmeyin, açlıktan tüm bunlar. İftardan sonra geçer.

Üstüne neskafe, yanında da fıstıklı çikolata. Ama yemekte güllaç şart.

Tarif istemeyin, ya hazır alın ya da ne bileyim anneniz yapsın. Ablanız da olabilir ablalar da harika güllaç yapıyor. Ama sıkı sıkı tembihleyin içine gülsuyu koymasınlar!

Neskafeyi ille de çocuğunuz yapsın. Onun elinden içmek gibisi yok. Şekeri karıştırmasını da isteyin. “Oldu anne, senin yerine de içeyim istersen” diye bir cümle duyarsanız sakın şaşırmayın. Beni hatırlayın...

:) İyi bayramlar ve iyi iftarlar...

http://www.esmakahraman.com/seyredenin-yalnizligi/

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..