Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mart '08

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Şeytan ayrıntıda gizlidir.

Şeytan ayrıntıda gizlidir.
 

Bir süredir İstanbulda'yım. İş güç derken vakit geçiyor. Alışverişe vakit bulabildiğim nadir günlerden birinde hoşuma giden bir şeyi paylaşmak istiyorum sizlerle.

Beşiktaş'ta bir mağazadan kızıma bir çift çizme aldık. Kızım da zor beğenir benim gibi. Bütün Beşiktaş'ı çarşı dahil alt üst edip birşey beğenemeyen bir zilli işte. Çizmeleri deneyince ben de çok beğendim ertesi gün de gidip kendime aldım bir çift. Yüksek topuklu olmasına rağmen giymesi rahat bir model ve o topuklar kesinlikle ayağı yormuyor. Mecidiyeköy'den Nişantaşı'na,Hüsrev Gerede yokuşundan Beşiktaş'a inmişliğim ve en ufak bir yorgunluk duymamışlığım var. O yolu bilenler bilir. Verdiğim para helali hoş olsun derken mağazaya tekrar gitmemiz icap etti. Kızım çizmeleri üstten daralttırmak istiyordu. Neyse,daraltıldı ve aldık. O arada dikkatimi çekti,çizmelerin içinde sünger kalıplar var. Baharda kaldırırken içine gazete kağıdı koyarız ya kalıbı bozulmasın diye. Böyle sünger kalıpları başka mağazada görmemiştim hiç. Çizmelerle birlikte onları da aldık. Küçük bir ayrıntı belki ama hoşuma gitti. Hoşuma giden de böyle küçük şeyleri ne kadar özlediğimi görmek oldu. Müşteriye saygıdır bu. Daha da önemlisi bir yaşam kültürüdür bana göre. O mağaza sahiplerinin yaşam kaliteleridir bir bakıma o kalıplar ve ürünlerinin kalitesini bu kadar güzel anlatamaz hiç birşey. Çünkü ''şeytan ayrıntıda gizlidir.'' Sadece ayakkabı almak için bile Türkiye'nin neresinde olursam olayım bu mağazaya ''Shalin'' e gelebilirim bundan böyle.

Hep birşeylerden şikayet edecek değiliz ya. Herşeye rağmen güzel birşeyler yapanlar da var bu ülkede.Onları da yazalım hatta arayıp bulalım.








 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..