Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Şubat '21

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Şeytan diyor ki

Bugün zorunlu markete gittim.

Aaaaa ne göreyim herkes dışardan, yanımdan arabalar vızır vızır çalışıyor. Çoğu özel araç. Ben çift maske, cebimde dezenfektan, gözlerim dört açık. Ne değeyim yanımdan geçene, ne de bana değsinler. Ne gerek var bunca zaman dikkat etmişiz...

     Ama dışarda gördüğüm manzara hiç öyle dğil, sanki sıradan gün herkes keyif içinde. 

O an şeytan dedi ki aç maskeni herkes birbirine buşaltırsın. Nasıl olsa sonunda hepimiz buna yakalanacakmışız.(Allah korusun) Olsun bitsin dedim.(iç ses işte, tepesi attı)

Bugün cumartesi sokak yasağı olduğundan, ya olmasaydı diye sözlerimi noktalıyorum...

 

Güzel yarınlara güzel günler diliyorum...

 
Toplam blog
: 29
: 81
Kayıt tarihi
: 22.11.19
 
 

Dünya dolu malın olsa neye yarar!!! ..