Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Şeytan uçurtması

Yabancısıyım ben bu sabahların

Kör bi soluncan gibi

Dokunurum karanlığa.

Yarın ateş

Yarın benim

Yarın duvar

Yarın benim…

Bir sarımlık tütün duman

Ötesi kör karanlık

Söyletme beni

Unutulmuş uykulardan gelmişim

Kirpiklerimin ucunda ağır zelal

Göz değiyor içimin gazellerine…

Bir daha dökülürsem

Sessiz olacak…

Güneşlerine şeytan uçurtması kaçacak günlerin

Salınıp salınıp

Bir dala takılacak…

Bin turuncu şafak söker benden

Deşersem geceleri…

Deşersem geceleri

Ceylan derisi sayfalar tepinir

Akşam karası bahçelerde.

Bile bile melerler

Söyler gibi

Bile bile kaçarlar

Düş olurum…

Bana rüzgar deme şimdi

Savrulan dal olurum

Kar girer

Tipi girer

Kanırtır kapımızı…

Noolur bana kanat deme

Ak bir güvercin ölmüştür

Avuçlarımda…

Güzeldi çok…

Kızıl kızıl bakardı…

Beterin beteri var diyorum

Ama inanmıyorum…

 
Toplam blog
: 281
: 324
Kayıt tarihi
: 30.04.09
 
 

1967doğumluyum. Lise mezunuyum. Okumayı ve yazmayı hep sevdim. Kelebek kanadı kırılganlığında bir ha..