Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Kasım '16

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Şeytan ve kadın

Şeytan ve kadın
 

Şeytanın fısıltısı aklını bulandırıyordu yine kadının.... şeytan, ona huzur veren her şeyi, basit ve önemsiz göstererek amaçsız bir yaşama ve geçici mutluluklara davet etmeye çalışıyordu.
Kadın; "yine mi sen!!!" diyerek,kendinden emin bir şekilde elini omzuna yavaşça getirip, şeytanı omuzundaki toz misali parmaklarının ucuyla aldı ve elini havaya kaldırdı. Şeytanı ensesinden tuttuğunu ve parmak uçlarında sallandığını hayal etti o an....
Ona dedi ki; 
“ Bu fitnelerin beni sadece güldürür. Kendini benimle boş yere yorma. Senin yolun yol değil bunu sen benden daha iyi biliyorsun. Gel yol yakınken sen bana uy” dedi. Ve parmaklarının ucunda sallanan şeytanı üfleyerek odanın köşesine savurdu.....
 
Odanın köşesine savrulan şeytan amacına ulaşamamış, güçsüz düşmüştü. Kadının manevi gücü karşısında o kadar çaresiz görünüyordu ki kadın şeytanın bu durumuna daha fazla kayıtsız kalamadı ve onunla konuşmaya devam etti;
 
Kadın;
--Aslında sana saygı duyuyorum biliyor musun?
Şeytan;
--Neden?
Kadın;
--Neden mi?..... En azından dürüstsün!!!! Yaşama amacının ne olduğunu asırlar öncesinden açıkladın ve insanlardan gerçekte kim olduğunu saklamadın. Ama yine de insanlar neyin ne olduğunu bile bile sana uyup günah işlemeye devam ediyor. Hatta İşlemek istedikleri günahları için kimseyi zorlamana bile gerek kalmıyor..... Bir de insanlara bak!!! Hem seni tercih edip senin yolunda yürüyorlar, hem de yürüdükleri yolu inkar edip duruyorlar. Böylelikle, sana, insanlığa ve en önemlisi Allah’a karşı dürüst kalamıyorlar!!!! İyisi mi sen sen ol insanlardan uzak dur!! Belki de kıyamet günü seni kurtaracak tek şey DÜRÜSTLÜĞÜN dür!!!!! Onu da elinden almalarına izin verme!!!
 
Şeytan kadının sözleri karşısında önce şaşırır. Sonra kadına der ki;
--Ben Rabbimden tekrar diriltileceğiniz güne kadar mühlet istedim. Rabbimin bana verdiği mühlet dolana kadar çok da fazla çalışmama gerek olmadığını gördüm. Çünkü insanlar benim ilmimi öğrendiler. Boynuz kulağı geçti!!!!!. 
 
Ve bana, kendilerine en önemlisi Allah’a dürüst kalamayan günahkar kullardan uzaklaştım .. Onların artık günah işlemek için bana ihtiyaçları kalmadı. Fıtratları gereği benim bile aklıma gelmeyecek kötülükleri işler dururlar. Benim asıl amacım senin gibi has kulları Allah’ın yolundan çevirmektir. Fakat bunu da şu ana kadar hiç başaramadım!!!! Ama ben pes etmem yine gelirim, yine denerim!!!! 
Kadın;
--Beklerim buyur gel gelebilirsen!!! Çevir yolumdan çevirebilirsen!!!! Ama bil ki ikimiz arasında ki bu savaş beni daha da güçlendirir!!!! İyiliği bulabilmek için kötüyü görmek, bilmek gereklidir bilirim!!!! Sen de yaşamımda bunun için gereklisin bunu iyi bil!!!. Burada bana düşen iyilik ve kötülük kavramlarının ayrımına iyice varmak ve hangi durumun bana fayda sağlayabileceği manasına erebilmektir. Çok şükür ki kendimi iyi biliyorum, bildiğim yoldan da beni çeviremeyeceğin den eminim...
Ama sen yine de gel!!!
 
“NE OLURSAN OL GEL”der Mevlana!!!! Çünkü o kendinden emindir, yürüdüğü yolun doğruluğunu bilir. Başka yola sapmak için değil kendi yoluna çekmek için GEL der!!!!
İŞTE SEN de O SEBEPLE BUYUR GEL!!!!!!!
 
Toplam blog
: 49
: 299
Kayıt tarihi
: 24.07.14
 
 

HAYATA DERKENAR! ..