Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Haziran '13

 
Kategori
Deneme
 

Şeytanın tövbesi!

Şeytanın tövbesi!
 

İnetten alıntı


Şeytanın tövbesi olamaz diyenler şeytandan daha inat tiplerdir.

"Şeytana pabacu ters giydirir" gibi sözlerin şaka manasında kullanılması bu tip sözlerin ciddiyetinden bir eksikliğe neden olmaz. İnsanlık, iyi olduğu kadar çok kötü oyunlar oynamıştır yaratılış sahnesi dünyada...

Babül ün artik olmayan bahçeleri 7 harikadan biri olurken, Rwanda veya emperyalist katliamlar dünyanın en büyük 7 katliamlarından biri olarak anılmaz. Tarihte- hiç bir zaman bir vuruşta yüzden binden fazla ölüme neden olan bir eylemi bulamazsınız... Taa'ki Hiroşima ve Nagasaki'ye kadar.  Birde yavaş katliamlar var. Bir hafta sürenleri var... Yıllarca sürenleri var... Tarihin içinde katliamlar -kadınlar, topraklar ve saltanatlar için olurken günümüzde oluş nedeni ve tarzları bambaşka... Dinler için bile yapılan savaşlar maddiyat içindi.

Bugün barış ve demokrasi diye beyin sulandıranlar aynı zamanda insani nedenlerle ÇATIŞMAda taraf olmuş bir kesime SİLAH veriyor. "Silah" sözcüğü uyuşmuş halklarda artık sıradan bir terim olmuştur.

Buzdolabı, kahve makinası, ütü gibi kelimelerle eşleşmiş "Silah" barış getirecek. Silah barışı nasıl getirecek veya silahla barış gelir mi diye düşünen yok ?!! Çatışmanın öbür ucuda buna misillime yapacam diyor. Köpeklerin barışıda bu olsa gerek.... Horoz dövüşü gibi ilk kim ısıracak... Biri birinin açığını arıyor... Döğüş nedir bilmeyen tüketime bağımlı hale getirilmiş günümüz toplumları bu olup biteni demokrasi ve siyaset başlığı altında seyrediyor. 

İnsanların bu  hale geleceğini bize kitaplarıyla yalvarmış aydınlarımız vefat etmişken kesin olan şudur ki soytarılar krallar olmuşlardır. Krallar kim diye sorarsanız...derim ki  - derin bir tarih,  siyaset ve ekonomi  bilmenin yanında iyi bir analizi olanlar bu soruya cevap bulabilirler.

Şeytan ki Allahla tanışma ve konuşma şansına sahip olmuş bir yaratık olarak özgürlüğü seçmiş ve insanı beğenmediğini bildirmiş. Özgürlüğe önem veren biri olarak anlayış gösteririm. Mecbur mu insanı beğenmeye -boyun eğmeye... Herifçioğlu dünyanın sayısız bireysel ve toplumsal katliamlarından sorumlu tutulamaz. Eylemi yapan insan suçlanan şeytan...olacak iş mi?!! Şeytan insanı beğenmemiş ve bu kibirmiş. Kibirde bir özgürlük değil mi dir eğer silah barış getiriyorsa?

Evet... Şeytan tövbe etmiş... Olmadı demeyin... eminim olmuştur! elbet bir gün olacaktır. Aynen şöyle : "Yüce Rabbim...Beni affet...ben kibir gösterdim...Doğruyu ve gerçeği biliyorum zannetmiştim. Evet  insanları küçümsemiştim ama onların beni bu kadar alçaklara çekeceklerini bilmiyordum. Sana şükrederim ki o karanlık derinlere benim yerime insanları indirdin ve bana yükseklerin ve en güzeli senin yanında olma halini daim kıldın. Fermanım elinde olan merhametli Yüce RAbbim...Beni affet sana karşı geldim. Sana şükrederim - bana yaratılışı ve kendini- İnsanla bir kez daha gösterdin.

İşte böyle- herifçioğlu bizi tanıdıktan sonra süklüm püklüm olmuş ve tövbe üstüne tövbe etmiş.

Peki Yaradan kabul etmiş mi ?!  

Cevap bize fayda getirmez. Biz kendimi kurtarak! 

 
Toplam blog
: 82
: 437
Kayıt tarihi
: 11.08.09
 
 

İlgi alanlarım muzik. İlk kez Milliyet Blog'da yazı yazmayı deniyorum, daha doğrusu düşüncelerimi..