Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '17

 
Kategori
Şiir
 

Seyyah olup uçmak

Seyyah olup uçmak
 

yorgunkalemim


Azerbeycan semalarında, 
Tek kişilik yolcuyum dostluğa 
Seyyah olur dolaşırım ben, 
Güzeli görür, canlıyı sever, 
Sevgiyle coşar, şelale gibi akarım…
 
Kâh dost bahçelerinde, 
Rüzgâra kapılan yaprağım ben. 
Tüm renkleri görür, 
Manasını çözmeye çalışır, 
Gezerek yaşarım hayatı, 
Bilirim her adım yeni bir deneyim, 
Bilinmeyene açılan gizemli yollar. 
Ruhumu sarar bu fırtınalar…
 
Beni sürükleyen, yolculuk başlar, 
Gördüğüm her değişik yaşam da, 
Ruhum biraz daha büyür, olgunlaşır...
 
Serüvendir her yeni diyara uçmak, 
Aydınlığa giden bir köprü gibi 
Hayranlığın etkisinde kalırım, 
Görmediğim yerlere vardıkça 
Yaşarım; ülkenin tarih ve kültürünü, 
Ahengin tılsımında yaşarım günü, 
Güneyden kuzeye, doğudan batıya 
Gidilen yolar, bilmediğim topraklar…
 
Yeni yerler gördükçe, keşfettikçe hayatı 
Mimarisi, kültürü, parkı bahçesi ile 
Resmetmek gelir içimden kare, kare. 
Yazarak hatta bu yolculuk hikâyemi, 
Hayata bırakmak istedim bu güzel duyguları…
 
Gezmek gelişmektir, görmektir. 
Yaşamaktır hayatın renklerini 
Bakış açısıdır, kültürleri tanimaktir
Bir bahçede, güllerin arasında, 
Dostlar bulmak, duyguları paylaşmak, 
Keşfetmektir bilmediğin yerleri. 
Görmektir aslında başka pencerelerden,
Tatmaktır başka farklı lezzetleri 
Ne güzeldir, bu alemde seyyah olup uçmak…
 
Yorgun Kalemim
 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..