Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Eylül '13

 
Kategori
Magazin
 

Sezen Aksu, bize de gelsin!

Sezen Aksu, bize de gelsin!
 

sezen


Seviyorum bu kadını, her hali ile samimi. Sezen Aksu'nun albümlerindeki şarkıları dinlerken, o evime gelmiş de sohbet ediyormuşuz gibi hissediyorum. O nasıl bir enerji ise bana bu şekilde geçiyor.

"Mazhar Olmak" adlı sahne sovunda Mazhar Alanson ve Cem Yılmaz ile sahnedeydi son olarak.Dün akşam tüm haber bültenlerinde gösterdi.Fıkır fıkır, neşeli, eğlenceli ve sahneyi dolduran Sezen Aksu beni yine can evimden vurdu. Onu izlemeyi, dinlemeyi sevdiğimi bir kez daha fark ettim. Güzel bir üçlü olmuşlardı. Bence organizatörler bu üçlüye çeşitli teklifler götürmekte gecikmezler.

Sezen gibi bir arkadaşım olsun, ömrüm uzar. Sahne şovu dışında da çok tatlı olduğunu düşünüyorum. Cem Yılmaz ise yine zeki ve doğal esprileri ile güldürmüş.

Mazhar'ın da o umursamaz, rahat hali ile şarkılar söylemesi ruhuma iyi geliyor. Telaşsız ve huzurlu bir şekilde yaşama isteği uyandırıyor.

MFÖ dinleyerek geçen günlerimi hatırlıyorum. Her kasetleri bir olaydı. Dinleye dinleye ezberlerdik artık. Özkan'a da acil şifalar diliyorum. Umarım o güzel, kıpır kıpır enerjisi ile sahneye çıkacak günleri yakındadır.

 

 

 
Toplam blog
: 306
: 1007
Kayıt tarihi
: 29.01.08
 
 

Çevre Mühendisiyim. Kitap okumayı, film izlemeyi, yazı yazmayı seviyorum. 2 erkek çocuk annesiyim..