Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Eylül '07

 
Kategori
Sinema
 

Sezonu Yeni Ailem' le açtım!

Sezonu Yeni Ailem' le açtım!
 

"Yeni Ailem” , ya da orijinal adıyla “Michou D’Auber” de yine unutulmaz bir oyunculuk sergilemiş Depardieu!Oynamamış da, tüm o karakterleri gerçekten yaşamış hissini veren karizmatik oyuncu! Aktörün tıpkı “Cyrano de Bergerac” , “Son Metro” ve “Vatel” deki rolleri gibi, buradaki oyunculuğu da hafızama öyle bir kazındı ki!

“Yeni Ailem”’de, Cezayir’li Müslüman bir ailenin oğlu Mesut ile abisinin yetimhaneye bırakılışı , daha sonra ayrı ayrı yerlere evlatlık verilişleriyle başlayan öykü, Mesut’un Fransız ailenin yanında din ve kimliğinin değiştirilmesiyle devam ediyor.

Film, Müslüman ve Hıristiyan dinlerine kardeşçe bir yaklaşım sergileyerek, aile sıcaklığı, çocukların aileyi bütünleştirici etkisi, orta yaş kadın/erkek arayışları gibi temalara da dokunarak, keyifli bir 120 dakika vaat ediyor. Hem güldürüyor, hem duygusallaştırıyor, hem de düşündürüyor.

Gençleşmiş görünüyor Depardieu, 60 yaşında olduğuna inanmak zor. Şarap üretimiyle, toprakla uğraşıyor olmasındandır bu gençliği belki! Nathalie Baye yaşını daha çok gösterse de, muhteşem oyunculuğuyla filmi çok iyi tamamlamış.

Uzun süredir sinema salonlarında gidecek film bulamamış ve bu keyiften kendimi mahrum bırakmıştım, ama sezona iyi bir açılış yaptım. Herkese tavsiye ederim.

 
Toplam blog
: 144
: 1429
Kayıt tarihi
: 12.09.07
 
 

ODTÜ İşletme mezunuyum, felsefe bölümünde master eğitimi aldım, uzun yıllar bankacılık ve finansm..