Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mayıs '14

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Sezonun en sıra dışı 19 Ayakkabısı

Sezonun en sıra dışı 19 Ayakkabısı
 

Sezonun sıra dışı 19 ayakkabı modelini beğeninize sunarım!


Ayakkabı bir kadının vazgeçilmezi. Her sezon heyecanla beklediğimiz markaların defilelerinde, eminim ilk baktığımız yer mankenlerin ayakları oluyor.  2014 ilkbahar-yaz ayakkabı modasını inceleyip, sezonda öne çıkan ayakkabı trendlerini sizlerle paylaşmıştım. Ünlü markaların 2014 ilkbahar-yaz sezonu için hazırladığı o kadar genişayakkabı koleksiyonu var ki, inanın bak bak, incele incele sonu gelmiyor. Bu incelemeler esnasında bazı modellerin ne kadar sıra dışı olduğunu gördüm. Tasarımcılar hayal güçlerinin sınırlarını zorlamışlar ve sonuçta gerçekten enteresan tasarımlar ortaya çıkartmışlar. Ayakkabılara bakarken, “bu da nasıl giyilir ki acaba?” dediğim tam 19 modele rastladım. Ve tabi ki bu aykırı modelleri sizlerle de paylaşmak istedim.

Sokak stilinizde ya da abiye kıyafetlerinizle bu modelleri giymeyi tercih eder misiniz bilemiyorum ama, bana çok abartılı gelen ve asla giyemeyeceğim 2014 ilkbahar-yaz sezonu sıra dışı ayakkabı modellerini yorumlarınıza bırakıyorum. :) Benim abartılı bulduğum ancak sizin beğendiğiniz ve “ben bunu giyerim” dediğiniz modeller varsa, benimle paylaşın lütfen.  Hadi gelin sıra dışı ayakkabı modelleri galerisine http://pimood.com/sezonun-en-sira-disi-19-ayakkabisi/ göz atın. Keyifli incelemeler...

 

 
Toplam blog
: 188
: 221
Kayıt tarihi
: 14.04.14
 
 

Ben Pınar. Yıldız Teknik Üniversitesi Jeodezi ve Fotogrametri Mühendisliği bölümünü bitirdikten s..