Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mart '18

 
Kategori
Güncel
 

SGK’nın Bütçesi Yok mu, Masraflarını Duayla mı Karşılıyor; Açığı Hiç Kapanmıyor da

SGK’nın Bütçesi Yok mu, Masraflarını Duayla mı Karşılıyor; Açığı Hiç Kapanmıyor da
 

İki de bir “kara delik” diyorlar, ne demek kara delik…

SGK halkın insanların güvencesi, uçurumda tutunduğumuz dal ama o dal kırık böyle şey olur mu ya!

Yok senin yüzünden benim yüzümden… Boş tartışmalar, bu kara delik hep vardı; büyümesini/genişlemesini tartışmamız lazım.

Duble yol değil ki önem verilsin,  oy getirmiyor itibar getirmiyor, elbette böyle olacak…

 SGK tarzı kurumları yapısal olarak eleştiriyorum. Gerçekten bakıma/yardıma muhtaç olanı alacaksın kendin bakacaksın gerisini boş ver gitsin; onun ilacı yok, bunun parası yok, biri hasta diğeri usta… Yanlış bir şey abim!

Hastalanırsam devlet nasılsa bana bakar diye kendine dikkat bile etmiyor. Sağlığına dikkat etmek sorumluluktur etmiyorsa bedelini öder.

SGK’nın açığı 30 milyardan bahsediliyor. Borçlu kurum hizmet verebilir mi? Vergi koyun bir şey yapın kapansın bu açık. SGK ne yapsın altın madenleri mi var, ne verirsen onu harcayacak.

Sosyal Güvenlik Kuruluşunun açığı olamaz. Sağlık parasız, eğitim parasız. Kim diyordu onu? Bizim romantik solcular. Cudi’miz Afrin’imiz olmasa olurdu belki.

Ortada sorundan çok, büyük bir mantısızlık var. Çalışmayla sigortayı ayıracaksın. Adam hasta,  emekliyim pirim ödedim, bir kutu ilacım 30 bin lira öde diyor. Ama herkes hasta ve bir kutu ilacı 30 bin lira. Tamam ödeyelim de neyle nasıl 30 milyar açığımız varken üstelik. Kanal İstanbul’u yapmayalım desek o da senin geleceğin.

Çaresiz medyada gündem olmuş vakalara ulaşabileceğiz, geri kalanına Allah yardım etsin!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..