Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mayıs '13

 
Kategori
Güncel
 

SGK ve Ziraat bankası emekliye böyle işkence yapıyor

SGK bizleri soktuğu borç batağının parasını maaşlarımızdan kesilmesini istiyoruz.

İşçi Emeklisinimn Ülkemizde yeri yok.

900 tl emekli maaşıyla Sefalete mahkum edilen askari ücretli işçi ememlisi yaşayabilmesi için ek gelir elde ettiğinde SGK diyorki %32 avantamı ver. Küçük bir çayc ocağı açsa ya da çorap çamasır satarak yaşamaya çalışsa bu sefer % 15 avantamı ver veya emekli maaşından vazgeç

2003 eylül ayında açılan çayocağı 2007 mayısında kapatılıyor. 2013 yılında.  SGDP yatırmamışım diye ceza 7500 kesiliyor. Borçlanıyoruz. Emekli maaşımızdan kesilsin istiyoruz.

SGK emekli maaşından kesmiyor Ziraat bankasına yatıracaksınız diyor.

30 mayıs 2013 bu gün Ziraat Bankası Tuzlu Çayır Şubesine gidiyorum. Subede fiş alıyorum sıramı bekliyorum 85 dakika sonra sıra geliyor. Veznedeki görevli biz bu parayı almıyoruz diyor. Bu parayı ATM den yatıracaksınız diyor.

Dışarıya çıkıyorum. ATM kabul etmiyor. Tekrar içeriye giriyorum yetkiliye yalvarıyorum biz bu parayı veznelerden alamayız. Almak zorunda değiliz diyerek bana git başka şubeden yatır diyorlar.

Abidin Paşa Ziraat Bankası Şubesine iniyorum. O şubede de SGK borç yapılandırma parasının ilk taksitini yatırmaya çalışıyorum. Vezneden parayı almıyorlar.

Git dışarıdaki ATM den yatır diyorlar O ATM lerde parayı kabul etmiyor.

Kısaca SGK VE Ziraat bankası Emekliye / Böyle İşkence Yapıyor.

AKP  2003 yılında bir yasa çıkarıyor. Sadece resmi gazetede yayınlanıyor. Ama kamuoyunun dikkatini çekmeden kimselerinde bu yasadan haberi olmuyor.

2008 yılında yürülüğe koyuyor. 2013 yılında uygulamaya koyuyor ve 1 aydan sonra başlıyor emeklilere zulm etmeye.

SGDP yasası adı altında başlıyorlar 2003 yılından sonra üzerine işyeri açılan emeklilere saldırıya. İste bu saldırıdan bende nasibimi aldım. 7500 tl çivarında bana borç çıkardılar. 

2004 / 2006 ağustos ayına kadar bir başka işyerinde adıma destek pirimi yatırıldığı halde, tüm bunları yok sayarak. 7500 tl ceza kesildi .

Ayağımızdaki donu almak pahasına bunu bizden devlet alır diyerek bizden istenilen bu parayı yapılandırmaya gittim. Her ay maaşımdan kesilmesini istediğim halde. Yok biz maaşından kesmeyiz sen git birazda Ziraat Bankası görevlileriyle dalaş ki bir an önce kalp krizinden gidersin devlette bir emekliden kurtulmuş olur dercesine. Biz yenidenbBankaların kuyruklarına soktular..

Ve hala Ziraat Bankası Nato Yolu Subesinden Emekli Maaşımı aldığım halde bu banka bana resmen işkence yapmıştır. Ben kalp atışlarımın düzensizleşmesi yüzünden kızım tarafından eve bırakıldım. Sonra onlar SGK nın bize kestiği bu cezayı ödemek için devam ettiler.

Buradan Ziraat Bankası yetkililerine sesleniyorum. Mademki siz bu emekliye kesilen SGDP cezalarını almayacaksınız neden devlete itiraz etmiyorda bizlere işkence yapıyorsunuz. Bunun cevabını yazın lütfen…

SGK bizleri soktuğu borç batağının parasını maaşlarımızdan kesilmesini istiyoruz Kefen paramızı istiyorsunuz alın. Ama banka kuyruklarında bilinmezliğe sürüklemeyin..

Abdullah Oral

 
Toplam blog
: 151
: 648
Kayıt tarihi
: 05.10.08
 
 

Kısa öz geçmiş: Gecenin kara yüzünde dişlenirken çığlıklar bir kadının sancılarının sükunete durd..