Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Şubat '10

 
Kategori
Şiir
 

Shalimar

Shalimar
 

aynısıydı!!!!


İzmir’e döneceğim, izninizle ben gene!

Shalimar’ı kaybettim, ararım döne döne!

*

Baktım yerler Ayçiçek kabuğu ile dolu!

Dedim takip edersem bulurum doğru yolu!

*

Gerçekten de evinin önünde bitti kabuk.

Pencereden seslendi, çayın soğuyor çabuk!

*

Ne zaman haber almış, hemen demlemiş çayı!

İzmirliler hep böyle; kurtarmak zor paçayı!

*

Konukseverdir hepsi, bir de izzet-i İkram!

Görmüşün hali başka, onda asalet tamam!

*

Çayı getirdi ama yanında da bir çuval!

Çok şaşırdım yalan yok, dedim ki nedir bu hal?

*

Dedi uyurken bile, kalkar çekirdek yerim!

İki çuval çekirdek, dolu şimdi kilerim!

*

Dedim çekirdek yemem, ben fındığı severim!

Hergün bir avuç fındık, âdet üzere yerim!

*

Reklamı çıkıyor ya , utanıyorum şimdi!

Diyecekler bu ne hal, eski hovarda kimdi?

*

Adımız şu an dokuz, inelim mi sekize!

Desene fındık haram, en az yirmi yıl bize!

*

Shalimarla anlaştık, aboneyim “en”lere!

Haftayı bırakacak, başlayacak günlere!

*

Bugünün blogeri Ahmet Balcı diyecek!

Benden de helalinden İzmir köfte yiyecek!

*

Sonraki sohbetimiz ”off the record” yazılmaz!

Hayırla andık sizi! Anlatsak da kızılmaz!

*

Buradan selam olsun İzmirli Shalimar’a!

Bizi unutma dedi, bekleriz ara sıra!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..