Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mart '14

 
Kategori
TV Programları
 

Show Tv, AFK'yı arkası yarın gibi yayınlıyor, şimdi oldu!

Show Tv, AFK'yı arkası yarın gibi yayınlıyor, şimdi oldu!
 

Show Tv.i üç yıl önceki aşk dizisi "Adını Feriha Koydum"un tekrarlarını 3 haftadır yayınlıyor. Bu güzel dizinin takrarıyla eski bölümleri yayınlayarak, hayranalarını da memnun ediyor. Çağatay Ulusoy (Emir) ve Hazal Kaya (Feriha) tekrar izleyicilerine merhaba diyorlar.

İlk yayınlanan bölümlerde, her bölüm ikişer saatlik olduğu için keserek yayınlıyordu. Ben bu konuyu fark etmiş, dile getirmiştim. 5 Mart 2014 tarihli blog yazımda "Show Tv, Afk'yı katlederek yayınlıyor" başlıklı yazımda belirtmiştim. ( http://blog.milliyet.com.tr/show-tv--afk-yi-katlederek-yayinliyor-/Blog/?BlogNo=451553  ) Diziyi makaslayarak yayınlamak, izleyici sayğısızlık olduğunu yazmıştım.

Bu nedenle de Show TV. yöneticilerinin dikkatini çekmiştim. Sağolsunlar, uyarılarımı dikkate almışlar. Her bölümü ikiye bölerek, iki günde bir tek bölüm yayınlıyorlar. Böylece de bölümlerden kesinti yapılmamış oluyor. Dün ve bu gün takip ettim, farkettim. Hiç olmazsa konu tam anlatılıyor, İlk defa izleyenler de anlayabiliyorlar.

Aklın yolu bir, bu şekilde ta ki yaz ayları boyunca, arkası yarın gibi her hafta yayınlanacak. Ama kesmeden, kırpmadan, olması gereken de buydu, şimdi oldu!

Bugün 15.bölümün yarısı yayınlandı. Yaz ayları süresince böylece yarım yarım yayınlanacak devam edecek.Geriye kalan 52 bölüm de yayınlanacak. Yeni sezona kadar sürecek. Tabii Show TV. tarafından bir değişiklik yapılmaz ise.

Gösterdikleri anlayıştan dolayı, Show Tv. proğram sorumlularına teşekkür ederim.

Saygılar, sevgiler.

Abdurrahman Balcılar

Twitter: abdurrahman balcılar@abbalcilar

Face : ab.balcilar@hotmail.com

Blog: milliyet.com.tr/cansever

Blog: balcilar-blog.com

 

 

 

 
Toplam blog
: 2032
: 2969
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Emekliyim. Doğayı, Sabahın erken saatlerinde doğada yürümeyi, Hayvanları, bilhassa köpekleri çok se..