Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Eylül '19

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sibel

Orta yaş civarında. Krem rengi türbana benzer baş örtüsü var. Yüz hatları da düzgün birisi. Sosyal medyada o kadar absürd paylaşımlar okuyorum ki, beni düşüncelere daldırıyor. Özellikle dini konularda çok yoğun. Cahillik, bilgi kirliliği had safhada.

Aslında merak işte, bu Sibel'in eğitimi nedir, kocası varsa kimdir, özelliği nedir.  Kendi yaşamında mutlu mudur. Çocukları var mıdır diye. Gereksiz bir merak tabi, beni ne ilgilendirir. Yaşadığımız zamanda gördüklerimizi, öğrendiklerimizi, tepkilerimizi yazabilirsek gelecek nesillere de ayna tutmuş oluruz.

Bizim gençliğimizde sadece tv ve radyo vardı.Tv devlet televizyonuydu. Gündem bugünkü gündemden çok farklıydı. Gerçi o dönemlerde kardeş kanı akıtılıyordu. O daha kötüydü. Bu gün de terörle kan akmaktadır.

Siyaset dine alet edildiğinde o din ne hale geliyor, okuyoruz, görüyoruz. Tam bir yürekler acısı.

Sibel diyor ki;' Ben beğendiğim bir erkekle imam nikahı yapar birlikte olurum.' Ne güzel din değil mi? Birlikte olmaya karar veren erkek ve kadın imama gidecekler, nikahlanacaklar, güzel güzel birikte olacaklar, mutluluk yaşayacaklar, bir sefer birlikte olacaklar ise erkek üç defa boş ol diyecek, boşanacaklar. Erkek boş ol demezse birliktelik devam edecek, yat yuvarlan. Resmi nikah derdi yok, ne güzel bir yaşam. Bu profiller dinde dinde tavsiye yazıları yazıyorlar, okuyucu kitlesi de var inanan.

Sibel başka paylaşımında ;'annem bana müslüman olmayanlarla birlikte olma,birlikte olursan günahı daha çok olur.' Bu bayan da muhafazakar çevrelerde isim yapmış birisi. İnciler diziyor yazılarıyla. Bu tipler sosyal dini sitelerde devamlı  uçuk paylaşımlar yapıyorlar. Yorum yapmaya bile değmez.

Ülkemizin kültürel resmi de ortaya çıkıyor böylece. Eğitim şart. Hem de çok şart. Dini hikayelerden başka bir bilgi olmayan beyinlerden ne öğrenilecek. Çoğu da kamuda bir görev alıyor, gelsin sıcak maaş.

Yine gamlandı şu sessiz gönlüm.

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..