Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Haziran '19

 
Kategori
Coğrafya
 

Sibirya Arabistan Olur da…

Sibirya’da yaşanmaz, soğuktan; e Arabistan’da da yaşanmaz, sıcaktan… Ama ikisinde de yaşanıyor…

Yine de yaşama Sibirya avantajlı gibi… İkisinden birini seçmek zorunda kalsaydım…

Kurarsın steplere sobayı, al sana Arabistan… Arabistan’ı serinletmek daha zor…

Valla sizi bilmiyorum ama benim tercihim böyle olurdu. Yakarsın sobayı oturursun başına, güneşi gölgelemek daha zor, gölge yetmiyor serinlik de lazım.

Kuzey ülkelerinin soğuktan şikâyet ettiğini hiç duymadım, dışarısı soğuk dışarıdan bana ne ama çölde içeri girse yanıyor dışarı çıksa yanıyor.

Sibirya’da su güldür güldür, ekin bilem olur; çölde dibine oturmak için ağaç gölgesi bile yok. Kısaca dünyanın kuzeyi güneyinden şanslı.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..