Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Kasım '10

 
Kategori
Yemek - Mutfak
 

Sıcak çokokrem!

Sıcak çokokrem!
 

Çokokrem alıyorum kimse yemiyor! Binaenaleyh tüketimi bana düşüyor! Çok zamandır yaptığım ama size duyurmadığım bir buluşumu arz edeceğim bu yazımda!

“Sıcak çokokrem!”

Ocakta bir buçuk su bardağı kadar su kaynatıyorsunuz! (gençler yapmasın!)

Bir buçuk su bardağı dememdeki hikmet; ben hep ocakta su unuturum. Kaynar kaynar suyu biter demliğin. Kaç kez dibi yandı! Hadi biz erkeğiz de cahiliz bilmiyoruz suyun kaynama zamanını; ya hanımlar? (bir iki hanımdan duydum bunu!) Kaynaya kaynaya bir bardağa düşer demlikteki su!

Önceden hazırladığımız su bardağının içine bir buçuk şeker kaşığı çokokrem koyuyoruz, üzerine demlikteki kaynamış suyu ilave ediyoruz!

Şeker kaşığı ile solaklar saat istikameti yönüne, sağlaklar da bildikleri yöne doğru karıştırıyoruz!

Ne oldu şimdi?

“Sıcak çokokrem!”

Buluşum böyle bir şey işte!

Yarın: Sıcak krem peynir! (o da güzel oluyor!)

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..