Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mart '09

 
Kategori
Şiir
 

Sıcak-kavun ve kadın..

Sıcak-kavun ve kadın..
 

En ucuz tatlı serinlik..


Bir yaz günü
kızılca kıyamet kopar bedenimde
temmuzun kırk derecesi
alev alev gözlerim
orman gibi yanarım
bu cehennem günde

derken

bizim Talat kavun göndermiş
bir dilim
buz gibi...

evlerimiz karşı karşıya
bekar, o da benim gibi
ikimizde aynı dertten mustaribiz
kadınlarımız kaçtı
bizi yalnız bıraktılar
olsun.

Kadını severdim
ama
kavunu daha çok sevdim

bu sıcaklarda bizim kadın
hiç çekilmezdi
iki kere alev alırdım
iyiki gitti
güle güle

Allah razı olsun bizim talat'dan
doğradım sarı saçlı kavunumu
ohh..buz gibi
hasretimi aldı gözlerimden
tadı damağımda
hem de ucuza..

teşekkür sana talat gardaşım
çayım
Kavun ve ben
Bahtiyarım..

(en sıcak günden, kavun serinliği.ank.temmuz 2008)

 
Toplam blog
: 164
: 239
Kayıt tarihi
: 23.02.09
 
 

Kalenderce yaşarım. Okurum, gezerim, Çocukluğum şanslıydı; özgürlük en büyük mükafatım. Hiç bir kal..