Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ekim '16

 
Kategori
Şiir
 

Sicilya

gerçekten çıkmaz mıydı sokak
o halde neden onu balkonumun altına attılar
neden duvar
neden kapı
neden zil astılar boynuna
dağılan bütün kalabalıklar
bir bir basıp kaçtılar
 
farkında değilim dedim
en ücra ayrıntısında oturuyorum
iki savsak bi umur
işgal altındaki köşe başlarından birinde ağır yaralı
bi kedi edindim
sürekli beni izleyen
hala na’ber değerim yok
 
bi yandan küfürler yağıyor
çıkarabildiğim bütün sesleri çıkartıp giydim
alnıma siper ettim allahı
basmamaya çalıştım çamura
büyük işti
tek seferde kaldırdım
gülümsedim
kedi de
 
çekildik ikimizde sonra
dışımızdaki sığlığa
ıslaktı kum
geçirgen
hatalar yaptım
küçük hatalar kuleli filan
pencereler çizdim
ders çıkarttım 
eçhel bi şeydi
zor geçiyordu hazır açılmış kapıdan
neredeyse gümüş makasla kesecektim umudumu
vuracaktım sokakları sokaklara
esamisini okuyacaktım coşkuyla
kendi kendiyle geldiğinde karşı karşıya
hadi oradan
 
ey allah
yarın ölünce getiririm
bana az cesaret versen
dirimliklerden dirim beğensen giydirsen sırtıma
boğazımdan bi düğüm açsan
hüküm sürsen
rutin
ömrüme yaya yaya
 
 
 
 
 
Toplam blog
: 281
: 324
Kayıt tarihi
: 30.04.09
 
 

1967doğumluyum. Lise mezunuyum. Okumayı ve yazmayı hep sevdim. Kelebek kanadı kırılganlığında bir ha..